مدیرکل اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری گفت: حمایت از کالای ایرانی می‌تواند راهگشای مباحث اقتصاد مقاومتی باشد و ادامه دهنده آن است، موضوعی که مقام معظم رهبری چندین سال است به آن تاکید دارند.
کد خبر: ۵۹۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 18 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالرحیم اسماعیلی در همایش مدیران، رؤسای شعب و مسؤولان اعتبارات بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری با اشاره به نام‌گذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: این یک راهبرد بسیار دقیق و ظریف است که از سوی ایشان ابلاغ شده است و بسیاری از مسیرها را مشخص کرده است.
وی افزود: چنانچه شعار مطرح شده برای سال 97 از سوی مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و به صورت جدی از کالای ایرانی حمایت کنیم در نهایت به یک تحول اقتصادی دست پیدا می‌کنیم چراکه خرید کالایی که در داخل کشور تولید می‌شود باعث رونق اقتصادی، توسعه، ایجاد اشتغال پایدار و بهبود معیشت مردم خواهد شد.
مدیرکل اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی به دو صورت می‌تواند رخ دهد، ادامه داد: اولین راه این است که خود مردم مصرف‌کننده کالای تولیدی در کشور باشند که این موضوع در این بانک رعایت می‌شود.
اسماعیلی با تاکید بر اینکه راه دیگر برای حمایت از کالای ایرانی این است که از محصولات تولیدی حمایت شود، عنوان کرد:  بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری با داشتن 10 درصد از منابع پولی استان در راستای حمایت از تولید داخلی از همه کارگاه‌ها، بنگاه‌ها و کارگاه‌های تولیدی استان حمایت کند.
وی ضمن اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه خود قرار داده‌ و به همه تولیدکننده‌گان داخل استان تسهیلات ویژه پرداخت می‌کند، در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: رشد، توسعه و پیشرفت یک کشور در گروه حمایت از کالای تولید شده در آن کشور است و چنانچه از کالای ایرانی حمایت کنیم راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات پیش‌روی کشور خواهد بود.
مدیرکل اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری در ادامه اضافه کرد: حمایت از کالای ایرانی می‌تواند راهگشای مباحث اقتصاد مقاومتی باشد و ادامه دهنده آن است، موضوعی که مقام معظم رهبری چندین سال است به آن تاکید دارند.
اسماعیلی بیان کرد: در زمینه حمایت از کالای ایرانی باید به صورت منطقه‌ای عمل و فکر کنیم، حمایت از کالا و تولیدات داخل استان می‌تواند اقتصاد چهارمحال و بختیاری را نیز متحول کند و باعث راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی راکد و یا با تولید کم شود تا تعداد بیشتری از جوانا این استان بتوانند مشغول به کار شوند.
وی تاکید کرد: بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری با دادن تسهیلات ویژه به تولیدکنندگان هم می‌تواند بر اقتصاد و معیشت مردم استان تاثیرگذار باشد و هم می‌تواند اشتغال‌زایی خوب و پایداری که دوام داشته باشد را ایجاد کنید.
مدیرکل اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه درکل بانک مهر اقتصاد استان می‌تواند با توجه به منابع پولی که در اختیار دارد در اقتصاد استان تاثیرات بسیار مثبتی داشته باشد، گفت: در بحث مسؤولیت‌های اجتماعی بانک مهر اقتصاد خود را ملزم می‌داند که برای حمایت از تولید، صنعت، ایجاد اشتغال و... به مردم خدمت‌رسانی کند.
اسماعیلی درانتها با تاکید بر اینکه بانک مهر اقتصاد یک بانک ارزشی و وابسته به نهادهای ارزشی است، خاطرنشان کرد: این بانک آمادگی دارد به همه واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان چهارمحال و بختیاری تسهیلات ویژه پرداخت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار