رئيس هيأت فوتبال استان:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئيس هيأت فوتبال چهارمحال و بختياري دليل مهاجرت ورزشكاران به ساير استان‌ها را عدم حمايت مالی و نبود امكانات كافي براي آن‌ها دانست.
کد خبر: ۵۹۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 17 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– طهمورث حیدری با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران،  با اشاره به پتانسل‌هاي موجود در فوتبال استان، اظهار کرد: نتوانسته‌ايم آنگونه كه بايد استعدادهاي اين ورزشكاران را به منصه ظهور گذاشته که نبود صنايع بزرگ در استان و عدم همكاري صنايع و حاميان مالي از عوامل مؤثر در كاهش سطح كيفيت اين حوزه ورزشي نسبت به استان‌هاي همجواربوده است.
وي با اشاره به موقعيت جغرافیایی و وجود پتانسيل‌هاي ورزشي در استان، افزود: لازم است فراهم‌سازی شرايط و امكانات مناسب براي حفظ ورزشكاران را يك فرصت تلقي كرده و با جلوگيري از مهاجرت آن‌ها موجب فرسايش اين پتانسيل‌ها نشویم.
وي خاطرنشان كرد: چهارمحال و بختياري در بحث استعداديابي، فوتبال پايه و آموزش چه در استان و چه در کشور مقام‌های خوبی کسب و جايگاه مطلوبی داشته است.
حيدري گفت: در حوزه داوری فوتبال، ورزش‌هاي انفرادي از جمله دو و ميداني و پرتاب ديسك نه تنها در سطح كشوري بلكه در آسيا نيز افتخاراتي را كسب كرده و حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهيم داشت.
رئيس هيأت فوتبال چهارمحال و بختياري از فعاليت ٢٨ مدرسه فوتبال در شهرستان‌هاي استان خبر داد و گفت: در استان حدود ٣٠ هزار بيمه ورزشي در هيأت‌های استان وجود دارد كه از اين تعداد ٤٥ درصد از کل بیمه‌شدگان ورزشی استان جزء بيمه هيأت فوتبال هستند.
حيدري از وجود ١٤ زمين چمن فوتبال فعال در سطح استان خبر داد و گفت: باتوجه به وضعیت کنونی آب، اكثر زمين‌ها با بحران كم آبي مواجه شده است.
وي با اشاره به كمبود اعتبارات تخصيص داده شده به اين هيأت، افزود: اعتبارات تخصيص داده شده به هيأت فوتبال جوابگوي نيازهاي اين هيات نیست و حمايت از فوتبال به عنوان ورزشي كه بيشترين مخاطب را دارد امری بسيار مهم است.
رئيس هيأت فوتبال چهارمحال و بختياري راه‌اندازي ساختمان هيات فوتبال از برنامه‌هاي آتي اين هيأت دانست  كه تا كنون اعتباري بالغ بر ٢٠٠ ميليون تومان هزينه شده و به علت كمبود اعتبارات ساخت اين پروژه متوقف شده است.
در ادامه حجت‌الاسلام روح‌الله كشاورز در ادامه بيان كرد: امروز اخلاق‌مداری گمشده ورزش است و بايد به صورت گسترده به اين مهم رسيدگي شود.
رئیس كميته اخلاق و فرهنگی هيأت فوتبال استان با اشاره به اينكه جامعه با معضل اعتياد مواجه شده است، افزود: ايجاد انگيزه در جوانان برای رفتن به سمت ورزش را مي‌توان یکی از دلايل اصلی دوري از اعتياد دانست.
وی شعار کمیته اخلاق و فرهنگ را «فوتبال؛ نشاط اجتماعی، فوتبال؛ رهایی از اعتیاد» عنوان و تصريح كرد: استفاده از ظرفيت‌هاي فرهنگي، استحكام پايگاه‌هاي قهرماني و استعداديابي نخبگان از اهداف كميته اخلاق و فرهنگ هستند.
رئیس كميته اخلاق و فرهنگی هيأت فوتبال استان با اشاره به اينكه آموزش مقدمه توسعه است، اظهار كرد: در سال گذشته حدود ٢٣ دوره مربي‌گري توسط مدرسان فيفا برگزار شد كه در طي اين دوره‌ها ٢٨٠ نفر آموزش ديده‌اند.
وي بهترين راه احيا اخلاق اسلامي و ديني را استفاده از ظرفيت‌های ورزشی دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار