فرماندار سامان گفت: جذب بازارهای خارجی از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور شود.
کد خبر: ۵۹۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 17 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- کمال اکبریان با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، اظهار کرد: این نامگذاری توسط مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه و دقیق است.
وی با بیان اینکه بایستی نسل آینده از امروز استفاده از کالای تولید داخل را فرا گرفته و به اهمیت این امر پی ببرند، افزود: بیکاری یک مسئله جدی در کشور است و اگر در این شرایط از کالای ایرانی حمایت نشود، با شرایط نگران کننده‌ای روبرو خواهیم شد.
اکبریان تصریح کرد: استفاده از کالای ایرانی یک وظیفه شرعی و ملی است و خرید کالای خارجی موجب آسیب زدن به اقتصاد کشور خواهد شد.
وی اضافه کرد: کشورهایی که توانستند به توسعه دست یابند با خرید کالای کشور خود و جذب بازار سایر کشورها، موفق شدند تولید انبوه داشته باشند و به رونق کسب و کار و اقتصاد برسند.
اکبریان با اشاره به اینکه لازم است کیفیت کالای تولید داخل ارتقاء یابد، ادامه داد: اگر کالای تولید داخل از کیفیت مناسب برخوردار باشد مردم نیز نسبت به خرید آن تمایل بیشتری خواهند داشت.
وی تاکید کرد: جذب بازارهای خارجی از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور شود.
اکبریان لازمه ارتقاء کیفیت کالای تولید داخل را آموزش، ارائه تسهیلات سرمایه در گردش و افزایش دانش تولید کننده دانست و گفت: دولت نیز نقاط آسیب‌ را شناسایی کند و برای ارتقاء کیفیت کالا برنامه‌ریزی انجام دهد.
وی خاطرنشان کرد: دولت نیز برای حمایت از کالای ایرانی، می‌تواند کالاهای مورد نیاز خویش را از کالاهای تولید داخل خریداری کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار