معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس داده‌های هواشناسی از فردا سامانه بارشی جدیدی به استان وارد می‌شود.
کد خبر: ۵۹۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 15 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به اینکه صبح امروز شهرکرد با دمای دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر به همراه اردبیل خنک‌ترین مرکز استان‌ها در کشور بود، اظهار کرد: صبح امروز دمای بن و آورگان صفر درجه سانتی‌گراد، بروجن و کوهرنگ یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر، فارسان و شلمزار دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر، لردگان پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر و اردل 6 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش شده است.
وی با بیان اینکه فردا نیز در چهارمحال و بختیاری کاهش دما محسوس خواهد بود، افزود: از سه‌شنبه هفته جاری دمای استان افزایش پیدا می‌کند.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه میانگین بارش دما در استان از ابتدای سال زراعی تاکنون 206 میلی‌متر گزارش شده است، اضافه کرد: میانگین بارش‌ها در این مدت در استان 58 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته و 62 درصد نسبت به میانگین سالانه کاهش داشته است.
قطره از ورود سامانه بارشی از فردا به چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه بارشی تا روز سه‌شنبه در استان، بارش پراکنده باران را در پی خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار