‍ مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از پیگیری راه‌اندازی 53 خانه-ورزش روستایی در سال 97 با هدف رونق ورزش در سطح این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 11 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، حمید کریمی با اعلام خبر راه‌اندازی 53 خانه ورزش روستایی در سال جاری در استان اظهار کرد: متأسفانه فقر حرکتی علاوه بر خانواده‌های شهری، خانواده‌های روستایی را به‌شدت تهدید می‌کند و این مسئله قابل مشاهده و نگران‌کننده است.
وی با اشاره به اینکه شاهد رشد چشمگیر اعتبارات در حوزه ورزش و جوانان بودیم، افزود: قطعاً در سال پیش رو شاهد رویدادهای بسیار بزرگ، درخشش چشمگیر ورزشکاران در عرصه‌های مختلف ورزشی و رونق ورزش در سراسر کشور هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری یکی دیگر از اتفاقات مثبت امسال در ورزش استان برای رسیدن به اهداف ورزش کشور در حوزه توزیع اعتبارات و ارتقاء جایگاه استان در کشور را عقد تفاهم‌نامه با هیأت‌های ورزشی عنوان و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تفاهم‌نامه مشترک بر اساس چشم‌انداز سال 97 با حضور رئیس و مسؤولین هیأت‌های ورزشی در حال تدوین هستیم که افق روشنی را برای توزیع شاخص‌مند اعتبارات و دستیابی به اهداف ترسیم شده پیش روی این اداره‌کل قرار داده است.
کریمی در ادامه با تأکید بر لزوم ایجاد پویایی و نشاط ورزشی در روستاها و مناطق کمتر توسعه‌یافته چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: رویکرد جدید اداره‌کل ورزش و جوانان استان بر مبنای راه‌اندازی اماکن ورزشی زودبازده و کم‌هزینه است بر همین اساس تلاش خود را برای ساخت زمین‌های چمن مصنوعی و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در نقاط مختلف استان دنبال می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه در طول چهار سال گذشته 10 خانه ورزش روستایی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شده، این در حالی است که در سال جاری شاهد راه‌اندازی 53 خانه ورزش روستایی در سطح استان با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری به درخواست‌های مکرر برای احداث سالن‌های ورزشی در روستاهای استان اشاره و بیان کرد: اعتبارات دولتی محدود و درخواست احداث سالن‌های ورزشی نامحدود است و بر اساس قانون، مجوزی برای کلنگانی و ساخت اماکن ورزشی جدید نداریم اما با توجه به تأمین اعتبارات جهت احداث خانه‌های روستایی، سال آینده حدود 53 خانه روستایی فعال می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار