تابناک چهارمحال وبختیاری- دانش آموزان دبستان دخترانه در بهرام آباد از چتر آسمان نمای دیجیتالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرکرد بازدید کردند.
کد خبر: ۵۸۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 11 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان آغاز به کار چتر آسمان نمای دیجیتالی کانون در 22 فروردین ماه سال جدید جهت بازدید دانش آموزان روستای بهرام آباد در اداره کل کانون خبر داد.
وی با بیان اینکه ترویج علم نجوم، آشنایی کودکان، نوجوانان و عموم مردم با مفاهیم نجومی، آشنایی با اجرام آسمانی، صور فلکی و سیارات  از جمله اهداف این فعالیت در کانون محسوب می شود افزود: بهره مندی کلیه دانش اموزان مدارس از این امکان از دیگر اهداف کانون در راستای عدالت فرهنگی و علمی در استان است.
فرزاد رحیمی با تاکید بر ترویج علم نجوم در مراکز کانون گفت: این امکانات در راستای آشنایی هرچه بهتر اعضا با این علم پیش بینی شده و تمهیداتی جهت تقویت این علم در میان کودکان و نوجوانان است.
بر این اساس از امروز اولین بازدید دانش آموزان از آسمان نمای سیار دیجیتالی کانون با حضور اعضای بهرام آباد آغاز شده است که به صورت سیار و متمرکز طی بازدید های متوالی هفتگی از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نو جوانان چهار محال و بختیاری  تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار