مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود فیلم به وقت شام در سینماهای چهارمحال و بختیاری به‌طور متوسط بین 700 تا 800 میلیون ریال فروش داشته باشد.
کد خبر: ۵۸۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 11 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- جواد کارگران دهکردی با اشاره به اینکه تولیدات هنری بسیار خوبی در زمینه‌های ارزشی و متعهدانه در کشور در حوزه فیلم و سینما تولید شده است، اظهار کرد: فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا با موضوع داعش و مدافعان حرم ساخته شد و معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد به دنبال حمایت از تولیدات فاخر و ارزشی در این حوزه است.
وی با بیان اینکه فیلم سینمایی به وقت شام هم‌زمان با سراسر کشور سینما غدیر شهرکرد، سینما بهمن شهرکرد و هشتم شهریور بروجن اکران شد، عنوان کرد: باتوجه به تبلیغات گسترده که در صدا و سیما از این فیلم صورت گرفت، مردم بسیاری مشتاق دیدن این فیلم بودند و در چهارمحال و بختیاری نیز مانند سایر مناطق کشور استقبال خوبی از این فیلم شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رویکرد دولت حمایت از تولید آثار فاخر در موضوعات ارزشی است و در استان نیز سانس ویژه دانش‌آموزان، مدیران و مسؤولان برای حمایت هرچه بیشتر از فیلم درنظر گرفته شد.
کارگران با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود فیلم به وقت شام در سینماهای چهارمحال و بختیاری به‌طور متوسط بین 70 تا 80 میلیارد ریال فروش داشته باشد، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته نیز فیلم‌های پرمخاطب بسیاری با موضوعات ارزشی از جمله فیلم محمدرسول‌الله، اخراجی‌ها، مریم مقدس و .... در استان مورد استقبال مردم قرار گرفته شد که نشان می‌دهد مردم به این موضوعات علاقه‌مند هستند.
لازم به ذکر است؛ استقبال بسیار بی‌سابقه‌ای از سوی مردم شهرکرد از فیلم به وقت شام صورت گرفته است به‌صورتی که بسیاری از مردم در مقابل سینماهای شهرکرد برای دیدن این فیلم ساعت‌ها منتظر می‌مانند، اما متأسفانه شاهد بودیم که به خاطر ظرفیت پایین دو سینمای بهمن و غدیر مردم موفق به دیدن این فیلم نشدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار