تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار لردگان گفت: تولیدکنندگان موظف هستند کیفیت محصولات تولیدی خود را به منظور محقق شدن شعار سال افزایش دهند.
کد خبر: ۵۸۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 10 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- برهان حسین‌پور آقایی اظهار کرد: هدف از نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری حمایت از کار و اشتغالزایی در کشور بوده است.
وی افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود در کشور این نامگذاری بسیار مهم بوده که مقام معظم رهبری امسال را به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند و برای محقق شدن آن تمامی اقشار موظفند تلاش کنند.
وی افزود: حمایت از کالای ایرانی موجب افتخار به ایرانی و تولیدات ایرانی می‌شود، طبق فرمایشات رهبری، نامه هیئت دولت و وزیر کشور تمامی دستگاه‌های اجرایی به منظور محقق شدن شعار سال، موظف به خرید کالای ایرانی هستند که خوشبختانه در سطح شهرستان لردگان این امر در دستور کار قرار گرفته است.
حسین‌پور آقایی گفت: مسئولان موظف هستند مردم را به استفاده از کالای ایرانی تشویق کنند تا از این طریق از تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی در بخش‌های کشاورزی، صنعت و بازار حمایت شود تا واحدهای نیمه فعال و تعطیل، فعال شوند و به چرخه اقتصادی کشور بپیوندند.
وی با اشاره به اینکه در بخش صنعت این شهرستان حدود 62 واحد صنعتی وجود دارد، تصریح کرد: متاسفانه هفت واحد صنعتی غیر فعال و شش واحد تعطیل است که لازم است فعال شوند و به چرخه اقتصادی برگردند تا اشتغالزایی مطلوب را در بر داشته باشند.
حسین‌پور آقایی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان در تمامی جلساتی که برگزار خواهد شد موظف هستند جلسه را به سمت حمایت از کالای ایرانی و محقق شدن آن سوق دهند، همچنین ائمه جمعه شهرستان موظفند به منظور ارتقاء دید مردم و اطلاع‌رسانی در میان افکار عمومی، اطلاعات لازم را به منظور خرید و حمایت از کالای ایرانی در اختیار مردم قرار دهند تا تولید و اشتغال افزایش یابد.
وی گفت: محقق شدن شعار سال، حرکت دو جانبه از سوی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم را می‌طلبد که باید برای محقق شدن آن، تلاش کرد و این امر مورد توجه جدی قرار گیرد.
فرماندار لردگان خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان باید با همت بیشتر کیفیت محصولات تولیدی خود را افزایش دهند تا علاوه بر حمایت از کالاها، رضایت مردم را به همراه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار