تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرتکنولوژی و توسعه کارخانه فولاد سفید دشت گفت:ساخت طرح فولاد سازی سفید دشت چهارمحال و بختیاری با 63درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
کد خبر: ۵۸۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 10 April 2018
به‌گزارش تابناک شهرکرد- رامین لطفی اظهار کرد: پروژه فولاد سازی سفید دشت با 63 درصد پیشرفت فیزیکی به عنوان پیشتاز پروژه‎‌های فولاد سازی در بین مجموعه طرح‌های فولادی هفت‌گانه کشور قرار گرفته است.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود با توجه به روند اجرایی مطلوب این پروژه تا اواخر امسال(1397) تکمیل و راه اندازی شود.
لطفی ادامه داد: این مجتمع در سه فاز شامل ساخت واحد احیا مســتقیم، واحد فولادسازی و واحد زیرساخت و جنبی و پشتیبانی در نظر گرفته شده است.
وی گفت: فــاز نخست (واحــد احیا مســتقیم) بــه عنوان نخستین طرح از مجموع هفت طرح فولاد استانی کشور در آبان‌ماه سال گذشته به بهره برداری رسید و فــاز دوم این مجتمع (واحد فولادســازی) پس از وقفه چندساله، با حمایت فولاد مبارکه پس از بهره‌برداری واحد احیای مستقیم آغاز شد.
لطفی اضافه کرد: فــاز ســوم این شرکت شامل ایجاد واحد زیرســاخت، جنبی و پشــتیبانی این شــرکت اســت که وظیفه تأمین زیرســاخت‌های موردنیاز و احداث ســاختمان‌های جنبی موردنیاز واحد احیا و فولادسازی را بر عهده دارد.
مدیرتکنولوژی و توسعه کارخانه فولاد سفید دشت با اشاره به استفاده بهینه از آب در شرکت فولاد سفیددشــت، گفت: برنامه‌‎ریزی برای ساخت تصفیه‌خانه پساب صنعتی و بهداشتی و استفاده از آن به جای اســتفاده از منابع آب شــرب یکی از اقدامات اجرایی برای کمک به منابع آب کشــور است.
لطفی خاطرنشان کرد: در عملیــات ســاخت فاز دوم (واحد فولادسازی)، حدود ۲۵۰ نفر مشغول کار هستند و پس از راه اندازی نیز برای ۳۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار