رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به حمایت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پارک‌های علم و فناوری سرمایه‌گذاری در شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات خطر پذیری کمتری دارد.
کد خبر: ۵۸۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 10 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اسماعیل پیرعلی در نشست تخصصی پارک علم و فناوری و اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری با موضوع "مرکز تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا" استان، با تأکید بر حمایت از کالاهای ایرانی اظهار کرد: با توجه به دانش فنی و توانمندی شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات، تولیدات نرم‌افزاری جوابگوی نیاز کشور است، می‌توان این محصولات را به بازارهای خارجی عرضه کرد.
وی آموزش‌های هدف‌مند و برنامه‌ریزی شده و مشاوره‌های تخصصی را از راه‌های توانمندسازی کسب و کارهای نوپای فاوا عنوان کرد و افزود: در سال جدید شاهد رشد و شکوفایی کشور در زمینه تولید محتوا و نرم‌افزار و خلق ارزش افزوده در این حوزه خواهیم بود.
رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به حمایت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پارک‌های علم و فناوری سرمایه‌گذاری در شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات خطرپذیری کمتری دارد.
مرتضی بلالی نیز در این جلسه حمایت از کسب‌وکارهای نوپای فاوا را از مهمترین برنامه‌های این اداره‌کل برشمرد و اظهار کرد: این اداره‌کل پس از راه‌اندازی مرکز "آپا" و مرکز "تسهیل‌گری کسب‌و‌کارهای نوپای فاوا" با همکاری پارک علم و فناوری و مراکز دانشگاهی استان، راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر از طریق صندوق وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در دستور کار قرار داده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری با اشاره به دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط مرکز تسهیل‌گری کسب و کارهای نوپای فاوا خواستار برگزاری این دوره‌ها در دیگر شهرستان‌های استان شد.
وی تصریح کرد: فرهنگ‌سازی برای ایجاد استارتاپ‌های موفق نه تنها در میان دانشجویان بلکه باید در میان دانش‌آموزان نیز گسترش یابد.
برگزاری جلسه با فرمانداران شهرستان‌های استان، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه برگزیدگان رویداد اینوکا و برنامه‌ریزی جهت ایجاد اتاق مشاوره از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار