معاون استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار استفاده از پسآب فاضلاب‌های شهری برای آبیاری فضای سبز شهرهای این استان شد.
کد خبر: ۵۸۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 07 April 2018
به‌گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی استانداری، مجید نظری دهکردی در نشست پیگیری مسائل و مشکلات شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری با دستگاه‌های اجرایی استان گفت: با توجه به خشکسالی‌های دهه اخیر و کاهش شدید منابع آب بایستی ضمن مدیریت مصرف و صرفه جویی در بهره برداری از منابع آب، استفاده از پسآب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز در دستور کار تمامی شهرداران استان قرار گیرد.
وی تأکید کرد: ساماندهی و زیباسازی ورودی و خروجی شهرهای چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری‌های استان محسوب می‌شود.
نظری افزود: شهرداران چهارمحال و بختیاری هرچه سریع‌تر نسبت به تهیه بانک اطلاعاتی ساختمان‌های بلندمرتبه شهرها اقدام کنند.
وی تصریح کرد: مناسب سازی معابر عمومی و ساختمان‌های دولتی و شخصی شهرها برای رفت و آمد آسان معلولان جزو برنامه‌های اولویت دار شهرداران چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: به همین منظور هنگام صدور پروانه و پایان کار ساختمان‌های شهری بایستی معیارهای علمی و مهندسی مناسب سازی برای رفت و آمد آسان معلولان در ساختمان‌های دولتی و شخصی شهرها رعایت شود.
وی اضافه کرد: تأمین زیرساخت‌های آب، برق، گاز، فاضلاب، مخابرات و غیره در شهرهای چهارمحال و بختیاری و گسترش آن با هماهنگی بین مسئولان شرکت های خدمات رسان و شهرداران صورت گیرد.
نظری خاطرنشان کرد: برخی معابر عمومی بدون روشنایی در شهرهای چهارمحال و بختیاری تا سه ماه دیگر از سوی شهرداری‌ها و شرکت توزیع نیروی برق استان شناسایی و برق‌دار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار