مدیرکل اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از سرشاخه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی که می‌تواند آن را تحقق ببخشد بحث حمایت از کالای ایرانی است.
کد خبر: ۵۸۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 05 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالرحیم اسماعیلی در دیدار با مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: یکی از سرشاخه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی که می‌تواند آن را تحقق ببخشد بحث حمایت از کالای ایرانی است.
وی افزود: سال‌های گذشته بانک مهر اقتصاد در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی اقدامات زیادی داشته است و همیشه شعار اصلی این بانک اجرای فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری بوده است.
مدیرکل اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امسال با توجه به نام‌گذاری سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی جلساتی تشکیل شده و ابلاغیه‌هایی برای کارکنان بانک صادر شده است تا از کالای تولید داخل استفاده کنند.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: در سیستم بانک مهر اقتصاد خرید کالای خارجی ممنوع اعلام شده است.
وی با تأکید بر اینکه در بحث پرداخت خدمات و تسهیلات ارائه شده به مشتریان بحث حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم، عنوان کرد: درزمینهٔ تسهیلات اشتغال‌زایی برای بسیجیان همچون سال گذشته که تماماً جامعه هدف پوشش داده شد امسال هم این آمادگی وجود دارد که تسهیلات تکلیفی به‌محض ابلاغ به بسیجیان استان ارائه شود.
همچنین در ادامه این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین کریم سرافراز اظهار کرد: مهم‌ترین محور کار بانک‌ها بحث اقتصاد است.
وی با اشاره به اینکه یکی از موفق‌ترین بانک‌هایی که در مسیر اقتصاد مقاومتی توانسته گام بردارد و حرکتی منحصر بفرد در این زمینه داشته است بانک مهر اقتصاد است، افزود: قاطبه بسیجیان از طریق منابع این بانک توانستند وارد برخی فعالیت‌های اقتصادی شوند که این قابل‌تقدیر است.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با بیان اینکه اگر دیگر بانک‌ها نیز همچون بانک مهر اقتصاد عمل می‌کردند قابل ستایش بود، ادامه داد: توجه به مباحث فرهنگی، خانوادگی و معنویت بانک مهر اقتصاد را از سایر بانک‌ها متمایز می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار