تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: در تعطیلات عید نوروز97 بیش از یک و نیم میلیون نفر از بقاع متبرکه استان دیدن کردند.
کد خبر: ۵۸۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 03 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام مرتضی عزیزی افزود: بیشترین تعداد زائران در بقاع متبرکه امامزاده حمزه علی بلداجی، بابا پیراحمد، سید محمد بارده، سید بهاء الدین محمد شیخ شبان، حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد، سید سعید چلیچه و محمد ابن علی منجرمویی لردگان ثبت شده است.
وی، تعداد بقاع متبرکه این استان را 101 بقعه اعلام کرد و گفت: از این تعداد در 45 بقعه طرح آرامش بهاری اجرا شد.
عزیزی تصریح کرد: همچنین در قالب طرح آرامش بهاری، خیمه های معرفت در 18 بقعه متبرکه استان برپا شد تا خدمات لازم از قبیل مشاوره چهره به چهره، پرسش و پاسخ دینی و برپایی نماز جماعت به زائران ارائه شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: 30نفر از روحانیان و مبلغان اعزامی از استان قم در بقاع متبرکه استان برای اجرای بهتر این طرح حضور داشتند.
اقامه نماز جماعت، برپایی غرفه‌های کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، روانشناسی و پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی، ارائه خدمات اسکان موقت به زائرین وگردشگران و آموزش های سبک زندگی اسلامی از برنامه‌های طرح آرامش بهاری است که به طور سراسری در ایام نوروز در کشور اجرا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار