تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه چهارمحال و بختياري از رشد 13 درصدي مصرف بنزين در ايام آغازين سال 97 در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 28 March 2018
 به گزارش تابناک شهرکرد- ساسان تيموري از سوخت‌رساني مطلوب جايگاه‌هاي عرضه سوخت تحت پوشش پخش منطقه در ايام نوروز سال جاري در سطح استان خبر داد و اظهار كرد: اين امر با نظارت مستمر و انجام هماهنگي‌هاي لازم با متصديان 67 باب جايگاه عرضه فرآورده‎هاي بنزين، نفتگاز و جايگاه‌هاي عرضه كننده CNG و رفع نواقص فني مورد نياز جايگاه‌ها با برگزاري نشست‌هاي تعاملي بين مسئولين منطقه و اعضاي صنف مجاري عرضه سوخت تحت پوشش اين شركت درروزهاي پاياني سال 96 در راستاي آماده سازي جايگاه‌ها به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزي انجام شد.
وی افزود:  همچنین با ايجاد گشت‌هاي نوروزي در قالب طرح گلگشت نوروزي از نحوه عملكرد جايگاه‌ها در سوخت‌رساني و خدمات در دو مرحله بازديد به عمل آمد.
تیموری ميزان مصرف بنزين در موج نخست مسافرت‎‌هاي نوروزي به استان از 25 اسفند ماه 96 تا چهارم فروردين ماه 97 را مقدار 8 ميليون و 595 هزار و 800 ليتر اعلام و تصریح کرد: این میزان در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته افزايش 13درصدي مصرف بنزين در سطح استان بوديم كه از تردد حجم بيشتر مسافرين نوروزي نسبت به سال گذشته در همين ايام حكايت دارد.
وی خاطرنشان کرد: در همين مدت مقدار دو ميليون و 595 هزار و 104 متر مكعب گاز طبيعي فشرده CNG در جايگاه‌هاي عرضه CNG در سطح استان به خودروهاي سي ان جي سوز عرضه شده كه نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزايشي شش درصدي داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار