مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: نرخ بازپرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از 3 به 5 سال افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۵۷۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 14 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سید حفیظ‌الله فاضل در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مجموع میزان تعهد سالیانه ایجاد اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سامانه ملی رصد در سال 96 برابر با 16 هزار و 498 نفر است، در واقع 88.9 درصد اشتغال محقق شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح‌هایی همچون کارورزی، روستاتعاون و... در سال 97 ادامه داد: از 13.5 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی شهرستانی ابلاغی به بانک‌های عامل حدود 10 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سقف پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان 22 میلیارد تومان است که تاکنون 23 میلیارد تومان پرونده تهیه و ارسال شده است، افزود: در بحث مشاغل روستایی و عشایری 29.5 میلیارد تومان طرح مصوب به بانک‌های عامل ارسال شده است.
فاضل با تاکید بر اینکه 252 طرح مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری بررسی شد، اضافه کرد: از این تعداد 114 طرح مصوب شد، 101 طرح در حال بررسی است و 37 طرح دیگر نیز رد شدند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: نرخ بازپرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از سه به پنج سال افزایش پیدا کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار