تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از افزایش 24 درصدی کشفیات مواد مخدر طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۷۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 11 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری در سال 96، استانی امن بوده است، اظهار کرد: لازمه هر کار اقتصادی، فرهنگي و اجتماعی وجود امنیت است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه پیشگیری از وقوع جرایم اقدامات زیادی انجام شده است، افزود: در سال جاری در حوزه سرقت مسلحانه، سرقت و تجاوز به عنف و کیف قاپی با کاهش چشمگیر مواجه بودیم.
سردار غلامزاده ادامه داد: در سال جاری 20 باند سارقان منهدم و تعداد زیاد سارق دستگیر شدند.
وی از انهدام 26 باند تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر در سال جاری خبر داد و گفت: در همین راستا با کشف دو تن و 180 کیلوگرم مواد مخدر، با افزایش 24 درصدی کشفیات مواجه بودیم.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در حوزه رصد فضای مجازی، اقدامات انجام شده منجر به کشف بیش از 80 درصدی جرایم شد.
وی به پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان نیز اشاره کرد و گفت: جمع آوری معتادان به خصوص معتادان متهاجر و ساماندهی مستمر آنها در دستور کار قرار دارد که امیدواریم مسولین امر همکاری بیشتری داشته باشند.
وی همچنین از کشف بیش از 365 میلیارد ریال انواع کالا قاچاق در محورهایی مواصلاتی استان خبر داد.
سردار غلامزاده در ادامه به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در عین حال که با شادی مردم در محله خودشان مخالفتی ندارد، بلکه به دنبال ایجاد نظم و امنیت است تا کسی به امنیت مردم تعرضی نداشته باشد.
سردار غلامزاده با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با مقامات قضایی، تاکید کرد: هنجارشکنان پس از دستگیری تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود.
وی گفت: در این راستا بیش از 190 هزار انواع مواد محترقه در استان کشف شد.
وی در ادامه از اجرای طرح تعطیلات نوروزی به منظور تامین نظم و امنیت خبر داد و اظهار کرد: 17 ایستگاه انتظامی نوروزی به منظور پوشش انتظامی و ترافیکی مناسب در پارک‌ها و محورهای مواصلاتی مستقر شده و بیش از 430 گشت خودرویی، موتوری و پیاده به.منظور تامین امنیت حضور خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار