تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری 49 سند مالکیت برای با آموزش و پرورش استان صادر شده است.
کد خبر: ۵۷۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 07 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- محمود بهرسی اظهار کرد: در زمینه صدور رای و تصمیم در اجرای قانون تعیین تکلیف اراضی از ابتدای اجرای این قانون از سال 90 تاکنون، 33 هزار پرونده در استان ثبت‌نام شده که 95 درصد آنان رسیدگی شده است.
وی افزود: در این زمینه در سال گذشته چهار هزار و چهار مورد رای مثبت منجر به صدور سند مالکیت، دو هزار و 692 مورد منجر به تصمیم هیات به منظور رفع نواقص پرونده و سه هزار و 347 مورد رای منفی ناشی از عدم مراجعه ارباب رجوع صادر شده است.
بهرسی با بیان اینکه در 10 ماه ابتدای امسال یک هزار و 821 مورد رای مثبت، 568 مورد منجر به تصمیم هیات و 872 مورد رای منفی صادر شده است، ادامه داد: دلیل کاهش این صدور رای مثبت در سال جاری اتمام پروژه 33 هزار پرونده‌ای است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته 205 هزار هکتار نقشه مختصات جغرافیایی اراضی ملی از اداره‌کل منابع طبیعی استان دریافت شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 26 هزار هکتار نقشه مختصات جغرافیایی دریافت شده است که تا پایان سال به 205 هزار هکتار خواهد رسید.
بهرسی خاطرنشان کرد: در زمینه صدور سند مالکیت برای مدارس همکاری مطلوبی با آموزش و پرورش استان شده است و مشکلات آنان در این خصوص مرتفع شده است.
وی ادامه داد: در سال جاری 49 سند مالکیت برای با آموزش و پرورش استان صادر شده است.
بهرسی از افتتاح ساختمان ناحیه دو اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شهرکرد در پایان سال جاری خبر داد و گفت: این ساختمان در میدان دفاع مقدس واقع شده که به منظور رفع نیاز ارباب رجوع و تسهیل در انجام خدمات احداث شده است.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه از اواخر سال گذشته آغاز شده است و با اعتبار یک میلیارد و 800میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار