کد خبر: ۵۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 05 July 2015

سید عبدالله موسوی  با بیان اینکه مطالبه چک رتبه دوم پرونده قضایی را در حوزه پرونده های حقوقی را در استان چهارمحال و بختیاری دارد، اظهار داشت: تعداد پرونده های حقوقی مطالبه چک دادگستری چهارمحال و بختیاری بیش از سه هزار و ۵۰۰ فقره بوده است که رتبه دوم بیشترین پرونده های قضایی را در حوزه حقوقی به خود اختصاص داده است.

وی افزود: رتبه اول بیشترین پرونده های قضایی در حوزه حقوقی مربوط به پرونده های تامین خواسته است.

وی با اشاره به پرونده های کیفری، گفت: ضرب و جرح عمدی بیشترین تعداد پرونده های قضایی دادگستری چهارمحال و بختیاری را در حوزه کیفری به خود اختصاص داده است.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: تعداد پرونده های ضرب و جرح عمدی حدود بیش از هفت هزار پرونده است.

وی ادامه داد: در حوزه پرونده های قضایی کیفری تهدید، توهین به افراد، ضرب و جرح های غیر عمدی و... بیشرین پرونده های قضایی این استان را تشکیل می دهند.

وضعیت استان چهارمحال و بختیاری در انجام قتل های عمدی به مراتب بهتر از استان های دیگر کشور است

سید عبدالله موسوی یادآور شد: وضعیت استان چهارمحال و بختیاری در انجام قتل های عمدی به مراتب بهتر از استان های دیگر کشور است.

وی تصریح کرد: در سال ۹۳تعداد ۳۵ قتل عمدی اتفاق افتاد که نسبت به سال ۹۲ دو قتل بیشتر بوده  اما با این حال میزان قتل های عمدی استان چهارمحال و بختیاری نسبت استان های دیگر کمتر است.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه باید در راستای کمک به آزادی زندانیان توسط مردم تلاش های بسیاری انجام شود، ادامه داد: بسیاری از مردم نسبت به زندانی دید خوبی ندارند و زندانی را یک مجرم می دانند.

سید عبدالله موسوی بیان کرد: بسیاری از زندانی های مجرم نیستند و بسیاری از زندانی ها به واسطه بدهی در زندان به سر می برند.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: مردم باید در راستای آزادی زندانی ها تلاش کنند تا این افراد دوباره بتوانند به آغوش خانواده خود بازگردند و مشکلات بسیاری از خانواده ها حل شود.

سید عبدالله موسوی تصریح کرد: بسیاری از خانواده زندانی ها به واسطه که عضو اصلی خانواده  زندانی شده است و درآمد خانواده توسط این فرد زندانی تامین می شده است، دچار مشکلات مالی و مشکلات دیگر در حوزه های مختلف شده اند که ضرورت دارد خیران در راستای آزادی بسیاری از زندانی ها وارد شوند و بسیاری از خانواده ها را از فروپاشی نجات دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار