تابناک چهارمحال وبختیاری- نخستین یادواره شهید گمنام آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 06 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– بهروز شایق در نخستین یادواره شهید گمنام آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران شهرکرد، اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی از آغاز تا کنون سرشار از مقاطعی است که در قیاس با تمام رخ‌دادهای جهان منحصر به فرد هستند که یکی از این مقاطع دفاع مقدس است که ایثار و شهادت طلبی از شاخصه‌های آن به شمار می‌آیند.
رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران شهرکرد افزود: یکی از برنامه‌های ارزشمند برای زنده نگه داشتن یاد شهدا، تدفین شهدای گمنام در مراکز دانشگاهی است.
شایق خاطرنشان کرد: افرادی که برای عزت سرزمین، آیین و ملت خود از جان گذشتند، خدا محورانی بوده‌اند که جاده عبورشان به سمت خدا جز روشنایی مسیر صلح تشیع نبوده است.
رئیس آموزشکده  فنی و حرفه‌ای پسران شهرکرد گفت: پیام این بزرگواران به ما جز توصیه به ولایت‌مداری و ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی استکباران نیست.
در ادامه سرهنگ حاج محمد کیانی یادگار جانباز دفاع مقدس با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: لازم است یادواره‌های شهدا در دانشگاه‌‎ها و جامعه برگزار شوند تا جوانان با وقایع دوران دفاع مقدس آشنایی بیشتری پیدا کنند و با اقداماتی که توسط شهدا انجام شده، آگاهی بیشتری پیدا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار