رئیس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح نظارت بر رفتار ترافیکی رانندگان ناوگان عمومی مسافری و باری در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 06 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، احمد جمشیدی اظهار کرد: با توجه به در پیش رو بودن سفرهای نوروزی سال جدید، طرح نظارت نامحسوس شبانه شبکه جاده‌ای استان با مشارکت پلیس‌راه اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح ویژه در ساعات پایانی شب ( ۲۰ تا ۷ بامداد) در سطح شبکه جاده‌ای و به‌ویژه بزرگراهی استان اجرا می‌شود، افزود:  هدف از اجرای این طرح نظارت بر رفتار ترافیکی رانندگان مسافری و کنترل لاستیک، شیشه، چکش‌های داخل اتوبوس و دستگاه سپهتن ناوگان عمومی است.
رئیس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به‌علت سابقه وقوع تصادفات ناوگان عمومی در ساعات پایانی شب تیم‌های نظارتی مشترک اقدام به نظارت نامحسوس بر رفتار ترافیکی رانندگان مسافری و باری می‌کنند.
جمشیدی با اشاره به اینکه در این طرح با نظارت بر رفتارهای ترافیکی رانندگان، افراد متخلف شناسایی می‌شوند، اضافه کرد:  تخلفات شناسایی شده در کمیسیون ماده ۱۱ رانندگان، مطرح و اتخاذ تصمیم می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار