مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: 11 کتابخانه منتخب استان در طرح ‌کتابخانه‌گردی در تاریخ 17 اسفندماه میزبان مردم و مسؤولان هستند.
کد خبر: ۵۷۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 05 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- فرهاد خلیل‌مقدم ضمن تشریح طرح کتابخانه‌گردی اظهار کرد: همزمان با سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌ها در 17 اسفند 11 کتابخانه منتخب چهارمحال و بختیاری در این طرح میزبان مردم و مسؤولان هستند.
وی افزود: همزمان با چهاردهمین سالگرد تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به‌منظور تبیین خدمات کتابخانه‌های عمومی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با این خدمات 11 کتابخانه منتخب در شهرستان‌های 9 گانه چهارمحال و بختیاری از ساعت 8 صبح تا 18 میزبان عموم مردم اعم از ائمه جمعه و جماعات، هنرمندان، ورزشکاران،اصحاب رسانه، فرهیختگان، کودکان و نوجوانان، مسؤولان و مدیران اجرایی هستند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری به عضویت رایگان کلیه مراجعه‌کنندگان به کتابخانه‌های منتخب در روز 17 اسفند اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر اهدای کارت عضویت رایگان به مراجعین، کلیه اعضا کتابخانه‌های عمومی که دارای جریمه هستند از این تاریخ تا پایان سال جاری با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی و بازگرداندن کتاب تأخیری، از بخشودگی جریمه برخوردار می‌شوند.
خلیل‌مقدم عنوان کرد: کتابخانه ملاصدرا فرخشهر و کتابخانه حافظ در شهرستان شهرکرد، کتابخانه شهدای کاروان پیاده و کتابخانه شهید مطهری در شهرستان لردگان، کتابخانه شهید باهنر در شهرستان اردل، کتابخانه عمان سامانی در شهرستان سامان، کتابخانه شهید بهشتی در شهرستان فارسان، کتابخانه داراب افسر بختیاری چلگرد در شهرستان کوهرنگ، کتابخانه شهدا در شهرستان بن، کتابخانه شهید منتظری در شهرستان بروجن و کتابخانه شهید قدوسی شلمزار در شهرستان کیار در 17 اسفند میزبان طرح کتابخانه‌گردی در چهارمحال و بختیاری هستند.
وی همچنین به افتتاح دومین کتابخانه شهر لردگان در سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و گفت: کتابخانه عمومی « شهدای کاروان پیاده» به یاد شهدای این شهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری از عمومی مردم دعوت کرد تا با شرکت در این طرح ملی ضمن آشنایی با خدمات کتابخانه‌های عمومی از برنامه‌های متنوع کتابخانه‌ها در این روز بهره‌مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار