تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست معاونت فرهنگی اداره كل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام اعتکاف به صورت اینترنتی در چهار محال و بختیاری خبر داد و گفت: سایت اعتکاف به نشانی www.etekafchb.ir برای ثبت نام باز است.
کد خبر: ۵۷۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 04 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام سید عزیزالله میراحمدی اظهار کرد: پس از برگزاری نخستین نشست ستاد اعتکاف در این استان، به منظور هماهنگی و ساماندهی سایت ثبت نام اعتکاف به نشانی www.etekafchb.ir نشستی با حضور کارشناسان فرهنگی برگزار شد.
 وی ادامه داد: طبق هماهنگی با مسئول سایت اعتکاف این سامانه از شنبه 12 اسفند 96 فعال است و به مرور لیست مساجد شهرستان‌ها و روستاهای استان به این سامانه اضافه خواهد شد.
حجت‌الاسلام میراحمدی افزود: ادارات شهرستانی با معرفی یک نفر به عنوان رابط سامانه، به پیشرفت کار و تجمیع کردن اطلاعات و آمار و ارقام کمک خواهند کرد.
سرپرست معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره كل تبلیغات اسلامی استان افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با نهاد نمایندگی ولایت فقیه در دانشگاه‌ها و همچنین مسئول تشکل‌های دانش آموزی در اداره آموزش و پرورش، پیش‌بینی می‌شود امسال اعتکاف دانشجویی و دانش‌آموزی هم برگزار شود. 
وی با اشاره به اینکه اعتکاف فرصتی مناسب است تا جوانان و نوجوانان ما به دشمنان انقلاب و اسلام ثابت کنند، پای دین و اعتقادات خود هستند، بیان کرد: اعتکاف اثرات بسیار خوبی بر جامعه جوان ما دارد و همان گونه که تا کنون جوانان و نوجوانان ما در برهه‌های مختلف به خوبی ظاهر شده اند، در اعتکاف امسال هم شاهد استقبال خوب ان‌ها خواهیم بود.
لازم به ذکر است اعتکاف  از 11 تا 13 فروردین 97 برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار