رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: کمبود فضای فیزیکی از مهم‌ترین مشکلات پارک علم و فناوری استان است.
کد خبر: ۵۷۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 04 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اسماعیل پیرعلی در  جلسه شورای پارک علم و فناوری با اشاره به عملکرد پارک علم و فناوری طی یک سال گذشته، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در سال جاری ارتقا از سطح 3 به سطح 2 در بین پارک‌های علم و فناوری کشور است.
وی یکی از مهم‌ترین مشکلات پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری را کمبود فضای فیزیکی عنوان نمود و افزود: پارک علم و فناوری استان در حال حاضر در سه ساختمان استیجاری در حال فعالیت است که با توجه به توسعه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان احداث پردیس پارک علم و فناوری دارای اولویت است.
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با اشاره به روال پیشرفت احداث پردیس پارک علم و فناوری ادامه داد: این پروژه با صرف بیش از 2 میلیارد ریال جهت انجام مطالعات و مسطح‌سازی آماده واگذاری به پیمانکار است اما به دلیل عدم تخصیص ردیف عمرانی هنوز واگذاری صورت نپذیرفته است.
 پیرعلی یکی از اقدامات انجام شده در حوزه ارتباطات بین‌الملل را برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و فناور به کشور عراق دانست و عنوان کرد: پس از سفر ماه گذشته هیأت تجاری پارک علم و فناوری اولین محموله ماسک‌های نانو فیلتر به این کشور صادر شد.
وی راه‌اندازی کلینیک تخصصی کسب و کار، راه‌اندازی کانون شکوفایی خلاقیت شهرستان‌های فارسان، بن و سامان، ایجاد فروشگاه اینترنتی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و تعیین پارک علم و فناوری به‌عنوان مرجع داوری ثبت اختراعات در استان را از دیگر فعالیت‌های این مجموعه دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار