تابناک چهارمحال وبختیاری- دو ورزشکار جوجیتسو چهارمحال و بختیاری در قالب تیم ملی ایران در رقابت های جهانی امارات روز یکشنبه شکست خوردند و از دو رقابت ها حذف شدند.
کد خبر: ۵۷۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 04 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- 'علی پیر محمدی'جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری پس از مسابقه با ورزشکاران تایلند و هند به ورزشکار اسلواکی که یکی از قهرمانان جهان در این رشته است، نتیجه را واگذار کرد.
از سوی دیگر ' علی ایزدپناه ' ورزشکار استان که در بازی نخست به کشور یونان باخته بود و به جدول شانس مجدد رسید تا در صورت پیروزی به جمع چهار نفر برتر اضافه شود که در دیدار با ورزشکار لهستان که قهرمانی اروپا را در کارنامه خود دارد، شکست خورد.
داور چهارمحال و بختیاری که به عنوان قاضی میدان در مسابقات جهانی جوجیتسو از سوی فدراسیون جهانی این رشته دعوت شده است گفت: مسابقات جهانی امارات در سطح بالایی برخوردار بود و کشورهای شرکت کننده با آماده ترین ورزشکاران خود شرکت کردند.
'امیر علیخانی گله' افزود: مسابقات جهانی رشته رزمی جوجیتسو تا پانزدهم اسفندماه به میزبانی کشور امارات برگزار می شود و علی ایزدپناه در رده سنی جوانان و در وزن منفی 68 و علی پیرمحمدی در رده سنی نوجوانان و وزن منفی60 به همراه 16ملی برای حضور در رقابت های بین قهرمانی جهان امارات حضور داشتند.
پانزدهمین دوره مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان در رده‌‎های سنی نوجوانان و جوانان در امارات آغاز شد و ورزشکاران 25 کشور جهان برای کسب عنوان قهرمانی جهان با یکدیگر به رقابت می پردازند.
جوجیتسو یک ورزش رزمی شبیه کاراته است و از هنر رزمی ژاپنی است که بر مبارزه از فاصله نزدیک یا یک رقیب مسلح یا غیرمسلح تاکید دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار