تابناک چهارمحال وبختیاری- هفته پنجم لیگ برتر کانوپولوی مردان با برگزاری 6 مسابقه به میزبانی باشگاه پاس مرزبانی ناجا و صدرنشینی آوای شهرکرد امروز در دریاچه آزادی برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 04 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، هفته پنجم لیگ برتر کانوپولوی مردان با برگزاری 6 مسابقه به میزبانی باشگاه پاس مرزبانی ناجا و صدرنشینی آوای شهرکرد امروز در دریاچه آزادی برگزار شد.
گفتنی است در این هفته از رقابت‌ها باشگاه‌های پاس مرزبانی ناجا، آوای شهرکرد، هیأت قایقرانی گیلان و هیأت قایقرانی زنجان با هم به رقابت پرداختند.
شایان ذکر است در این هفته از رقابت‌ها که به میزبانی پاس مرزبانی ناجا با برگزاری 6 مسابقه در دریاچه آزادی دنبال شد، آوای شهرکرد از مجموع سه دیدار خود، 7 بر 1 هیأت قایقرانی گیلان را مغلوب کرد، هیأت قایقرانی زنجان را با نتیجه 8 بر 5 شکست داد و در برابر پاس مرزبانی ناجا 5 بر 3 شکست خورد.
لازم به ذکر است بر این اساس در پایان هفته پنجم رقابت‌ها، آوای شهرکرد با 11 بازی و  ۲۵ امتیاز صدرنشین شد، باشگاه مقاومت با ۸ بازی و ۲۱ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و پاس مرزبانی ناجا با ۱۱ بازی و ۲۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار