معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: صبح امروز شهرکرد با دمای منفی 6 درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان در کشور بود.
کد خبر: ۵۷۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 03 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به عبور امواج ضعیف و کم‌دامنه طی سه روز آینده از منطقه، اظهار کرد: در این مدت آسمان چهارمحال و بختیاری نیمه‌ابری گاهی با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه تا اواخر هفته آینده سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، افزود: در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه آسمان استان ابرناک می‌شود ولی بارشی را شاهد نخواهیم بود.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه صبح امروز شهرکرد با دمای منفی 6 درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان در کشور بود، اضافه کرد: بیشینه دما طی 24 ساعت گذشته در شهرکرد 15 درجه سانتی‌گراد و در لردگان 16 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.
قطره با بیان اینکه ارتفاع برف در ایستگاه چلگرد شهرستان کوهرنگ به 10 سانتی‌متر گزارش شده است، ادامه داد: میانگین بارش در استان از ابتدای سال زراعی تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 56 درصد و نسبت به میانگین بلندمدت سالیانه 63 درصد کاهش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار