تابناک چهارمحال وبختیاری- نفرات برتر مسابقات رشته ورزشی دوگانه در بخش بانوان روز شنبه از سوی هیات سه گانه استان معرفی شدند.
کد خبر: ۵۷۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 03 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- رئیس هیات سه گانه چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات دوگانه بانوان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان، امید به مناسبت هفته زن و انتخابی تیم استان با حضور 30 ورزشکار برگزار شد.
حمید ملکپور افزود : در این دوره از رقابت ها در رده سنی نوجوانان ملیکا نکویی مقام نخست را کسب کرد و رزیتا بخشی مقام دوم ، آرزو عبداللهی مقام سوم و کیمیا سبزی پور مقام چهارم را بدست آوردند.
به گفته وی، در رده سنی جوانان نیز مریم هاشمی اول شد، فاطمه شیخی، ستاره سبزی پور و مریم نوروزیان مقامهای دوم تا جهارم را بدست آوردند.
وی گفت: در رده سنی امید نیز فاطمه سمیعیان از شهرکرد به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها رسید.
رئیس هیات ورزش سه گانه چهارمحال و بختیاری گفت: برترین های این دوره از مسابقات بیست و چهارم اسفندماه در رقابت های کشوری دوگانه بانوان حضور خواهند یافت.
ورزش سه گانه شامل دوچرخه سواری، دوومیدانی و شنا است که به عنوان یک رشته المپیکی شناخته می شود و در بخش بانوان این ورزش به صورت دوگانه در بخش دوچرخه سواری و دوومیدانی برگزار می شود.
چهارمحال و بختیاری در بخش مردان یکی از قطب های قهرمان پرور این رشته است که محمد مهدی رحمتی اکنون سرگروه تیم ملی ایران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار