تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، مطالبات معوق این اداره کل از کارفرمایان را بیش از 600 میلیارد ریال اعلام کرد که بگفته وی برای وصول آن 18 هزار پرونده در شعب استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۵۷۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 24 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان، غلامرضا محمدی با اعلام این خبر افزود: تامین و تحقق اهداف پیش بینی و طراحی شده در مجموعه تامین اجتماعی از جمله پرداخت تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران مستلزم وصول حق بیمه از سوی شرکای اجتماعی است.
وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در باز توزیع درآمدها در بین اقشار مختلف جامعه نقش بسزایی دارد و هرگونه ارائه تعهدات بلندمدت و کوتاه مدت از جمله مستمری بازنشستگی، فوت و از کارافتادگی و خدمات درمانی به بیمه شدگان متاثر از وصول به هنگام مطالبات از شرکای اجتماعی است.
مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اصلی ترین و بزرگترین منبع درآمد این سازمان، پرداخت حق بیمه از بیمه شدگان است، تصریح کرد: این درحالی است که برخی کارگاه ها و کارخانجات از حداقل پرداخت ها هم سرباز می زنند که در همین خصوص تلاش کرده ایم با تقسیط این مطالبات به واحدهای بدهکار کمک کنیم.
محمدی خاطرنشان کرد: پرداخت تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران، پزشکان، داروخانه ها و بیمارستان ها از محل وصول مطالبات انجام می شود که اگر این وصول با مشکل روبرو و یا با تاخیر انجام شود، در این صورت پرداخت ها نیز متاثر از عدم وصول مطالبات خواهد شد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از 900 هزار نفر جمعیت دارد که 51 درصد آنها از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار