مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: این استان یکی از استان‌های سرآمد در رشته ورزشی ووشو در کشور است.
کد خبر: ۵۷۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 24 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید کریمی در مجمع انتخاباتی رئیس هیأت ووشو چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ووشو یکی از رشته‌های ورزشی بسیار زیبا به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های سرآمد در رشته ورزشی ووشو در کشور است، افزود: از همین رو انتظار می‌رود توجه به این رشته ورزشی در استان بیشتر و بهتر باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برنامه‌مداری و برنامه‌محوری ازجمله انتظارات از رئیس هیأت ووشو در استان است، ادامه داد: در این رشته ورزشی آموزش بسیار مهم است چراکه همواره علم و ورزش درهم‌تنیده هستند.
کریمی با تأکید بر اینکه استعدادیابی موتور محرکه ورزش است و رئیس هیأت ووشو چهارمحال و بختیاری باید به آن توجه ویژه داشته باشد، عنوان داشت: توسعه متوازن باید مدنظر قرار گیرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تا جایی که ظرفیت‌ها و امکانات در چهارمحال و بختیاری اجازه می‌دهد نباید اجازه دهیم مهاجرت نخبه‌ها به سایر استان‌ها صورت گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نگاه متوازن به ورزشکاران مرد و زن را ضروری دانست و گفت: مسؤولان هیأت ووشو استان باید به دنبال توسعه و ایجاد باشگاه‌های خصوصی باشند.
کریمی یکی از راه‌های پیشرفت هیأت‌های ورزشی را جذب حامیان مالی عنوان کرد و افزود: برگزاری لیگ‌ها در سطح چهارمحال و بختیاری و حضور پررنگ و مؤثر در مسابقات کشوری از دیگر موارد مهمی است که رؤسای هیأت‌های ورزشی باید مدنظر قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار