تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار بن گفت: میزان کشفیات موادمخدر امسال در شهرستان بن نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر افزایش داشته است
کد خبر: ۵۶۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 19 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- کمال اکبریان در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان بن، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: مواد مخدر جزء آسیب‌های مهم اجتماعی است که بیشتر دولت‌ها و ملت‌ها درگیر این معضل هستند.
وی افزود: دهیاران می‌توانند با همکاری نیروی انتظامی، بهزیستی و بهداشت و درمان علاوه بر بالا بردن آگاهی مردم، روستای خود را از آسیب‌های این معضل اجتماعی مصون نگه دارند.
اکبریان با بیان اینکه میزان کشفیات موادمخدر امسال در شهرستان بن نسبت به مدت مشابه سال قبل سه برابر افزایش داشته است، تصریح کرد: این امر نشان از عملکرد مطلوب نیروی انتظامی شهرستان در کشفیات مواد مخدر دارد.
وی گفت: مبارزه با موادمخدر وظیفه تمامی دستگاه‌ها با استفاده از ظرفیت های اجتماعی و با همکاری مردم است و همه دستگاه‌ها و مردم در مبارزه با مواد مخدر مسئولیت دارند.
در ادامه رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان بن خاطرنشان کرد: با وجود بالا بودن میزان کشفیات مواد مخدر، پیشگیری همچنان باید به عنوان اولویت در دستور کار قرار گیرد و دستگاه‌های مربوطه شرایط را برای کسانی که متقاضی درمان هستند تسهیل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار