تابناک چهارمحال وبختیاری- ورزشکار چهارمحال و بختیاری به عنوان داور به سمینار جهانی جوجیتسو دعوت شد.
کد خبر: ۵۶۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 18 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- دبیرکل فدراسیون جودو و جوجیتسو جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در نامه ای به کمال اکبریان چالشتری رئیس هیات جودو چهارمحال و بختیاری از 'امیر علیخانی گله' برای حضور در سمینار داوری جوجیتسو جهان در امارات دعوت کرده است.
این سمینار از 9 تا 15 اسفندماه به میزبانی کشور امارات برگزار می شود و تعدادی از داوران جوجیتسو جهان در آن شرکت می کنند و با آخرین قوانین داوری این رشته آشنا می شوند.
همچنین از سوی فدراسیون جودو 'علی ایزدپناه ' و 'علی پیرمحمدی ' از چهارمحال و بختیاری در مسابقات جوجیستو قهرمانی جهان حضور دارند.
مربی تیم چهارمحال و بختیاری گفت:علی ایزدپناه در رده سنی جوانان و در وزن منفی 68 و علی پیرمحمدی در رده سنی نوجوانان و وزن منفی60 به همراه 16ملی برای حضور در رقابت های بین قهرمانی جهان که از 5 تا 15 اسفندماه در امارات برگزار می شود، حضور دارند.
امیر علیخانی گله  افزود: پانزدهمین دوره مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان از 9 اسفندماه در رده‌‎های سنی نوجوانان و جوانان در امارات آغاز می شود و ورزشکاران 25 کشور جهان برای کسب عنوان قهرمانی جهان با یکدیگر به رقابت می پردازند.
جوجیتسو یک ورزش رزمی شبیه کاراته است و از هنر رزمی ژاپنی است که بر مبارزه از فاصله نزدیک یا یک رقیب مسلح یا غیرمسلح تاکید دارد.
چهارمحال و بختیاری بیش از 40هزار ورزشکار دارد که رشته های رزمی در این استان موفقیت های مختلفی را در سطح کشور کسب کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار