مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همایش توسعه کسب و کار زنان در بستر فناوری اطلاعات با هدف ورود و آشنایی زنان کارآفرین به عرصه تجارت الکترونیک و افزایش مشارکت زنان چهارمحال و بختیاری در حوزه اقتصادی است.
کد خبر: ۵۶۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 18 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- فاطمه دوستی در حاشیه برگزاری همایش توسعه کسب و کار زنان در بستر فناوری اطلاعات اظهار کرد: این همایش با هدف ورود و آشنایی زنان کارآفرین به عرصه تجارت الکترونیک و افزایش مشارکت زنان چهارمحال و بختیاری در حوزه اقتصادی است.
وی با بیان اینکه همایش توسعه کسب و کار زنان در بستر فناوری اطلاعات در 2 محور برگزاری می‌شود، افزود: نقش فناوری در رونق کسب و کار و توانمندسازی کارآفرینان در بازاریابی از محورهای این همایش است که حدود 350 از بانوان برای شرکت در این همایش ثبت‌نام کرده‌اند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برخی شرکت‌ها، بانک‌های عامل و دستگاه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات در حاشیه برگزاری این همایش ایستگاه مشاوره و پرسش و پاسخ در رابطه با بازاریابی، شیوه‎‌های فروش و چگونگی پرداخت تسهیلات دایر کردند.
دوستی با اشاره به اینکه گروه هدف در برگزاری همایش توسعه کسب و کار زنان در بستر فناوری اطلاعات زنانی هستند که در کسب و کار ورود پیدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: بیشتر این بانوان تولیدکننده با مشکلاتی در راستای بازاریابی محصولات با مشکل مواجه هستند و می‌توانند از بستر فناوری اطلاعات برای فروش محصولات خود با هزینه کم و سرعت زیاد استفاده کنند.
وی در پایان گفت: اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، همراه اول، بنیاد شهید، اتاق بازرگانی، پارک علم و فناوری، بانک کشاورزی و شرکت زودل تأمین‌کننده هزینه‌های همایش توسعه کسب و کار زنان در بستر فناوری اطلاعات بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار