مدیرکل سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: از فروردین ماه تا دی‌ماه سال جاری 295 میلیارد تومان بابت تعهدات به بیمه شدگان پرداخت شده است که به طور متوسط ماهانه 28 میلیارد تومان به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت شده است.
کد خبر: ۵۶۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 17 February 2018
غلامرضا محمدی اظهار کرد: در 9 ماهه ابتدای سال جاری تعداد بازرسی انجام گرفته از کارگاه‌های مشمول قانون تامین اجتماعی 13 هزار و 736 مورد بوده است.
وی با اشاره به اینکه 37 هزار و 344 مورد بازرسی توسط بازرسان این اداره کل و شعب تابعه انجام گرفته است، افزود: از این تعداد 23 هزار و 608 مورد بازرسی‌های انجام شده از کارگران ساختمانی مشمول بیمه کارگر ساختمانی است.
محمدی ادامه داد: گزارش بازرسی‌های انجام شده در سیستم تامین اجتماعی ثبت می‌شود و مبنای تمامی تصمیمات بیمه‌ای کارگاه‌ها و کارگران است.
وی تصریح کرد: هدف از انجام بازرسی از کارگاه‌ها و کارگران، بررسی و نظارت بر وضعیت بیمه‌پردازی افراد شاغل مشمول قانون تامین اجتماعی و فراهم کردن امکان تحت پوشش قراردادن آنان برای بهره‌مندی از خدمات متنوع سازمان بیمه تامین اجتماعی است که در حال حاضر بازرسی‌ها به صورت هوشمند و الکترونیکی با استفاده از تبلت انجام می‌شود.
محمدی تاکید کرد: از فروردین ماه تا دی ماه سال جاری 295 میلیارد تومان بابت تعهدات به بیمه شدگان پرداخت شده که به طور متوسط ماهانه 28 میلیارد تومان به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 477 هزار و 907 نفر از جمعیت استان تحت پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی قرار دارند که این تعداد 52 درصد از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند، گفت: از این تعداد 155 هزار و 462 نفر بیمه شدگان اصلی هستند که با احتساب افراد تحت تکفل 420 هزار و 529 نفر می‌شوند و 24 هزار و 912 نفر مستمری بگیر که با احتساب افراد تبعی و تحت تکفل 57 هزار و 378 نفر هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار