مسؤول واحد سلامت محیط کار مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول واحد سلامت محیط کار مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد با اشاره به امکان انتقال بیماری‌های واگیردار مثل ایدز و هپاتیت در آرایشگاه‌های زنانه، گفت: بانوان می‌توانند با رعایت نکات بهداشت فردی و استفاده از وسایل شخصی از انتقال این بیماری‌ها جلوگیری کنند.
کد خبر: ۵۶۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 17 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مجید قنبریان در جلسه آموزشی اصول بهداشت محیط برای آرایشگاه‌های زنانه شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: با توجه به اینکه امکان انتقال بیماری‌های واگیردار مثل ایدز و هپاتیت  در آرایشگاه‌های زنانه وجود دارد، بانوان می‌توانند با رعایت نکات بهداشت فردی و استفاده از وسایل شخصی از انتقال این بیماری‌ها جلوگیری کنند.
وی افزود: استفاده از دستگاه‌های غیرمجاز، لوازم آرایشی فاسد و تاریخ گذشته، انجام تاتو با ابزار و مواد نامناسب، انجام اپیلاسیون در شرایط نامناسب و توسط افراد بدون صلاحیت از جمله تخلفات آرایشگاه‌های شهرستان است.
مسؤول واحد سلامت محیط کار مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد با بیان لزوم همراه داشتن وسایل شخصی به بانوان توصیه کرد؛ به آرایشگاه‌های دارای پروانه کسب و شناخته شده مراجعه و از ضدعفونی شدن ابزار مورد استفاده در آرایشگاه‌ها اطمینان حاصل کنند.
قنبریان اضافه کرد: در صورت هرگونه تخلف در آرایشگاه‌های شهرستان، موضوع را به سامانه کشوری 190 گزارش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار