تابناک چهارمحال وبختیاری- برترین های نخستین المپیاد ورزش همگانی بانوان روز شنبه در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.
کد خبر: ۵۶۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 17 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- المپیاد ورزش همگانی چهارمحال و بختیاری در 2 بخش مردان و زنان با حضور 810 ورزشکار برگزار شد.
در رقابت های شوت بسکتبال، تیم های شهرکرد، فارسان و سامان برتر شدند و در رشته طناب زنی تیم های شهرکرد، بروجن و سامان به رتبه های برتر دست یافتند.
در مسابقات پنالتی بانوان نیز تیم های بن، بروجن و اردل به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در رقابت های داژبال بانوان نیز تیم فارسان صدرنشین و تیم های سامان و بن دوم شدند و لردگان به جایگاه سوم رسید.
در مسابقات طناب کشی تیمی نیز شهرکرد، سامان و اردل بر سکوهای اول تا سوم ایستادند و در رشته های شوت بسکتبال و طناب زنی نیز تیمهای بانوان شهرستان شهرکرد برتر شدند.
همچنین در رقابت های انفرادی این دوره از رقابت ها در رشته دارت بانوان، مریم جعفری از شهرستان بن، مریم مختاری از بروجن و سپیده آقا ابراهیمی از سامان رتبه های برتر را کسب کردند و در رقابت های «لی لی» نیز زینب حسین پور از اردل، زهرا شکراللهی از بن و مرضیه محمودی از شهرکرد اول تا سوم شدند.
در رقابت های هفت سنگ بانوان مریم بیاتی از شهرکرد، فاطمه بهارلویی از بن و فریبا اکبری از بروجن و در مسابقات روپایی بانوان نیز اسماء عباسی از شهرکرد، سودابه شریفی از شهرکرد و نرگس حاتمی از بروجن اول تا سوم شدند.
نخستین المپیاد ورزش‌های همگانی از 7 بهمن ‌ماه در شهرستان ‌های استان با رقابت 6 هزار ورزشکار آغاز شده بود.
در این المپیاد 90 ورزشکار از هر شهرستان شرکت کردند تا در مرحله نهایی 810 ورزشکار در 10 رشته ورزشی شامل دارت، طناب‌کشی، طناب‌زنی، والیبال 3 نفره، شوت بسکتبال، پنالتی هدفمند، روپایی، داژبال، لی‌لی و هفت‌سنگ با یکدیگر رقابت کردند.
المپیاد ورزش‌های همگانی از سوی معاونت توسعه ورزش همگانی وزارتخانه برنامه‌ریزی و با شعار «همه برنده‌ایم» در سراسر کشور به تفکیک شهرستان‌ها در هر استان برگزار شد.
چهارمحال و بختیاری با 9 شهرستان بیش از 900 هزار نفر جمعیت دارد و نزدیک به 40 هزار ورزشکار بیمه شده دارد که در 2 بخش ورزش قهرمانی و همگانی فعالیت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار