تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: مسئولان نباید صرفاً به دادن وعده اکتفا کنند، بلکه این وعده‌ها باید به‌گونه‌ای عملیاتی شود که مردم نتیجه این اقدامات مسؤولان را در جامعه ببینند.
کد خبر: ۵۶۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 14 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهدی چمران با اشاره به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و خلق حماسه‌ای دیگر توسط ملت، اظهار کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی به‌طورکلی یک وظیفه ذاتی برای انجام وظایف محوله دارند و زمانی‌که مسئولیتی را برعهده گرفتند باید آن‌را به نحو احسن انجام بدهند.
وی با بیان اینکه حضور یا عدم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نباید حل مشکلات و معضلات موجود در جامعه توسط مسئولان را تحت شعاع قرار دهد، خاطرنشان کرد: البته باید به این نکته بسیار مهم توجه کرد که حضور حماسی مردم با وجود مشکلات متعدد در کشور، مسئولیت مسئولان را بیشتر از هر زمان دیگری سنگین‎‌تر می‌کند.
رئیس سابق شورای شهر تهران ادامه داد: مردم کشور ما از مشکلاتی از جمله بیکاری، رکود، گرانی، تورم و نظایر این‌ها رنج می‌برند، اما با این حال شاهد بودیم که مردم برای نظام و انقلابشان بار دیگر به میدان آمدند و حماسه‌ای زیبا خلق کردند.
چمران با تأکید بر اینکه مسئولان در برابر این حضور باید در انجام وظایف، کاری فراتر از حالت عادی انجام دهند، افزود: مسئولان باید به کار جهادی بپردازند و مشکلات را با کار درست به نتیجه برسانند.
وی در پایان گفت: مسئولان نباید صرفاً به دادن وعده اکتفا کنند، بلکه این وعده‌ها باید به‌گونه‌ای عملیاتی شود که مردم نتیجه این اقدامات مسئولان را در جامعه ببینند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار