تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری از قتل زن 40 ساله ای با روسری و دستگیری همسر مقتول در کمتر از 24 ساعت به عنوان مظنون به قتل خبر داد.
کد خبر: ۵۶۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 14 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خسرو نجفی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر مرگ زن 40 ساله به علت برق گرفتگی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی گفت: به دنبال سرنخ هایی از وجود اختلافات خانوادگی و خراشیدگی و کبودی در ناحیه گردن مقتول، پلیس به همسر وی که با صحنه سازی قصد فریب پلیس را داشت، مظنون و وی را دستگیر کرد.
سرهنگ نجفی افزود: متهم در بازجویی ها ابتدا منکر هرگونه نقشی در قتل همسرش شد، اما در مواجهه با دلایل و مدارک ارائه شده، لب به اعتراف گشود و گفت: زمانی که فرزندانم مدرسه بودند با توجه به اختلافات قبلی، با جدال لفظی بین من و همسرم و از دست دادن کنترل خود، همسرم را با استفاده از روسری خفه کردم.
فرمانده انتظامی شهرستان لردگان اظهار کرد: قاتل با صحنه سازی رشته سیم برقی را به بدن متوفی وصل کرده بود و در تماس تلفنی با پلیس 110 مرگ همسرش را به علت برق گرفتگی گزارش کرده بود.
شهرستان لردگان در فاصله 160 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال وبختیاری واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار