نماینده مجلس:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: سند اشتغال استان باید به عنوان یک زیر سند از سند ملی آمایش، تنظیم شود.
کد خبر: ۵۶۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 13 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اردشیر نوریان با اشاره وجود معضل بیکاری در استان، اظهار کرد: سند اشتغال چهارمحال و بختیاری باید در راستای مزیت‌های استان تنظیم شود.
وی افزود: سند اشتغال استان باید به عنوان یک زیر سند از سند ملی آمایش، تنظیم شود.
نوریان گفت: اصلی‌ترین مانع در تحقق نیافتن این مهم این است که هرگز سند اشتغال به عنوان یک زیر سند از سند ملی آمایش تنظیم نشده است.
وی تصریح کرد: اینکه چه جمعیتی در کجای استان با چه مزیتی، چه پروژه‌ای را انجام دهند، امری است که اکنون به صورت شهرستانی و استانی در حال مطالعه است.
عضو کمیسیون امینیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی آب و هوا، منابع طبیعی و فشار پایین هوای استان را یک امتیاز برای استان برشمرد و خاطرنشان کرد: باید به شکل هنرمندانه این مزیت‌ها را به ثروت تبدیل کرد.
نوریان ظرفیت استان دربرگزری کمپ‌ برای تیم‌های ملی ورزشی کشور را موضوعی دانست که از سوی مسئولان متولی آن در استان مطالبه‌گری نشده در صورتی که می‌تواند در ایجاد درآمد برای استان موثر واقع شود.
وی واقع شدن استان میان دو استان خوزستان و اصفهان را که دو قطب صنعت و انرژی کشور هستند، یک مزیت عنوان کرد که به درستی برای آن برنامه ریزی نشده و استفاده لازم صورت نگرفته است.
عضو کمیسیون امینیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ورزش رفتینگ در شهر سامان را یک جاذبه مطلوب برای گردشگران و منبع ایجاد درآمد خواند و گفت: متاسفانه این ورزش در این شهر دیگر انجام نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار