تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي شهرستان لردگان از كشف 3 هزار و 200 ليتر نفت سفيد قاچاق در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 13 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سرهنگ خسرو نجفي در تشريح اين خبر اظهار کرد: در پي کسب خبري مبني بر اينکه يک دستگاه کاميون باري فوتون سفيد از يکي از استان‌هاي غربي کرده و با عبور از شهرستان لردگان قصد دارد محموله را به يکي از استان هاي مرکزي کشور منتقل کند، موضوع در دستور کار مأموران اين فرماندهي انتظامي قرار گرفت.
وي افزود: با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي مسير حرکت خودرو مشخص و ضمن هماهنگي‌هاي قضايي با اعزام اکيپي از ماموران به محل مورد نظر سرانجام خودرو شناسايي و متوقف شد.
نجفي اضافه کرد: با انتقال خودرو به يگان و نمونه‌برداري توسط عوامل شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي اعلام داشتند نمونه اخذ شده نفت سفيد است.
وی در خاتمه با اشاره به كشف 3 هزار و 200 ليتر نفت سفيد قاچاق و دستگيري متهم از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق تماس با مرکز فوريت‌هاي‌ پليسي به پليس اطلاع داده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانوني صورت گيرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار