مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری :
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی برای سلامتی و ایمنی تردد کاربران ترافیکی لازم است و همچنین شرایط جوی نیز در اکثر راه‌های استان مساعد است.
کد خبر: ۵۶۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 13 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- احمد جمشیدی با بیان اینکه تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری روان است، اظهار کرد: برای سفر و تردد در سطح جاده‌های استان لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، توجه به اطلاعیه‌ها و اخطاریه‌های صادره توسط مسؤولان، رعایت اصول ایمنی و همچنین مدیریت زمان سفر به‌نحوی که به ساعات پایانی شب نباشد در مواقع بارش اهمیت بالایی دارد.
وی افزود: به دلیل وجود برخی راه‌های کوهستانی در چهارمحال و بختیاری و همچنین اقلیم سردسیر در این فصل سال، در طول سفر همراه داشتن تجهیزات گرمایشی، زنجیرچرخ و سوخت کافی الزامی است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با تماس با شماره ۱۴۱ از وضعیت جاده‎ها اطلاع پیدا کنند، گفت: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی برای سلامتی و ایمنی تردد کاربران ترافیکی لازم است و از سوی دیگر شرایط جوی نیز در اکثر راه‌های استان مساعد است.
جمشیدی ادامه داد: روابط‌عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از طریق پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی، مجموعه آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها را به‌صورت شبانه‌روز منتشر کرده و همچنین آمادگی دارد در صورت نیاز پاسخگوی رسانه‌ها، مراکز خبری و فعالان حوزه اطلاع‌رسانی معتبر در استان باشد.
گفتنی است؛ محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری در زمره مناطق برف‌گیر است و در زمان بارش تردد در آن‌ها مستلزم همراه داشتن زنجیرچرخ است، زیرا امکان بارندگی غیرمترقبه در این مناطق بیش‌تر از سایر نقاط است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار