تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای اجرای طرح مشاغل خانگی تاکنون 3 هزار و 750 طرح به بانک های عامل استان معرفی شده است.
کد خبر: ۵۶۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 12 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حفیظ الله فاضل افزود: با اجرای طرح الگوی نوین مشاغل خانگی که از مهرماه امسال در استان آغاز شده است، تاکنون 3 هزار و 750 طرح که از این تعداد 209 طرح برای شرکتهای پشتیبان بوده برای اخذ تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده است.
وی ادامه داد: برای این تعداد طرح 130 هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که تاکنون 61 میلیارد ریال آن از سوی بانک ها پرداخت شده است.
فاضل با تاکید بر همکاری بیش از پیش بانک های عامل در ارائه تسهیلات به طرح های مشاغل خانگی تصریح کرد: اجرای درست و کارآمد طرح الگوی نوین مشاغل خانگی مستلزم همکاری و همراهی دستگاه هاست.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نرخ بیکاری غیررسمی در استان بیش از 20 درصد است، اظهار کرد: برای کاهش نرخ بیکاری و رفع موانع موجود با اختیاراتی که دارم دستورالعمل های موجود را تسهیل و موانع را با مسئولیت خود کنار خواهیم زد.
برای رونق مشاغل خانگی در استان 225 میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است.
براساس اعلام مرکز آمار ایران، چهارمحال و بختیاری در تابستان 96 با نرخ بیکاری 18.3 درصد در فهرست نخست بالاترین میزان درصد بیکاری کشور قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار