رئیس اتاق اصناف شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اتاق اصناف شهرکرد گفت: گران شدن و نوسانات ارز هیچ ربطی به بازار ندارد و تماما متوجه به دولت است.
کد خبر: ۵۶۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 12 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- این روزها اگر سری به بازار ارز بزنیم یا نگاهی به سایت‌های اقتصادی که قیمت روزانه ارز را ارائه می‌دهند بیاندازیم شاهد روند رو به رشد قیمت در این بخش خواهیم بود.
افزایش قیمت ارز در کشوری همچون ایران بر روی اکثر کالاها تاثیرگذار است به‌ویژه کالاهایی همچون سیستم‌های کامپیوتری، گوشی‌های موبایل، لب‌تاپ و کالاهای دیگری که به‌نوعی وارداتی هستند.
افزایش روزانه قیمت دلار و یورو و نواسان در بازار ارز  بر روی قیمت طلا نیز تاثیر می‌گذارد تا جایی که این روزها شاهد هستیم که علاوه بر افزایش جهانی قیمت این فلز زرد نوسان در بازار ارز نیز بر آن موثر واقع شده و قیمت آن را بالا برده است.
افزایش قیمت طلا و ارز در بازار و نواسان در آن باعث متضرر شدن مردم می‌شود و باز این مردم هستند که باید بهای آن را پرداخت کنند.
گران شدن و نواسانات ارز هیچ ربطی به بازار  ندارد
نجف کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: گران شدن و نواسانات ارز هیچ ربطی به بازار  ندارد و تماماً متوجه به دولت است.
وی افزود: در حال حاضر با کمبود ارز در بازار مواجه هستیم و فرآیند توزیع ارز در بازار نیز بر عهده نهادهای دولتی است همین امر باعث افزایش قیمت دلار و یورو شده است.
رئیس اتاق اصناف شهرکرد اضافه کرد: افزایش قیمت طلا در بازار که این روزها با آن مواجه هستیم به دو دلیل افزایش جهانی قیمت طلا و همچنین نواسانات ارز در کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار