مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: 14 قطعه زمین صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی استان تعيين تكليف شد.
کد خبر: ۵۶۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 10 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: 14 قطعه زمین صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی استان تعيين تكليف شد.
علیرضا شفیع‌زاده در نشست هیأت حل اختلاف و داوری شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با توجه به هزینه‌هایی که دولت در مسیر آماده‌سازی زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی متقبل می‌شود در صورتی که سرمایه‌گذار مطابق برنامه زمان‌بندی کارشناسی، نسبت به اخذ پروانه بهره‌برداری اقدام نکند؛ موضوع تعیین تکلیف زمین‌ها با تشکیل جلسات هیأت حل اختلاف و داوری بررسی و  بر مبنای توضیحات متقاضی آرای قانونی و لازم‌الاجرا صادر می‌شود.
وی افزود: بر همین اساس 14 پرونده مربوط به زمین‌های صنعتی راکد با مساحتی حدود دو  هکتار در شهرک‌های صنعتی شهرکرد، بن، گندمان، سامان 2، بروجن، تشنیز و فرادنبه بررسی و به صدور رأی منتهی شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: آرای صادره شامل 9 رأی استمهال و پنج رأی فسخ قطعی است که با توجه به جایگاه قانونی هیأت حل اختلاف و داوری لازم‌الاجرا است.
گفتنی است؛ در حال حاضر 21 شهرک و ناحیه صنعتی به طور متوازن در شهرستان‌های مختلف چهارمحال و بختیاری آماده واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار