تابناک چهارمحال وبختیاری- آیین راهپیمایی 22بهمن در آستانه 40 سالگی جشن انقلاب اسلامی ایران امسال در 142نقطه از چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
کد خبر: ۵۶۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 10 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال همزمان با سراسر کشور در 142 نقطه استان روز یکشنبه با حضور گسترده مردم برگزار می شود.
علی گرجی افزود: این راهپیمایی در مرکز استان از میدان 12 محرم (فلکه آبی) به سمت چهارراه بازار تا میدان امامزادگان حلیمه خاتون و حکیمه خاتون با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان برگزار می شود.
به گفته وی، مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه چهارمحال و بختیاری در روز یکشنبه در شهرهای مختلف نیز اعلام شده است.
وی گفت: در شهرکرد از میدان انقلاب به سمت میدان 12 محرم به سمت چهارراه بازار و میدان امامزادگان دو خاتون ،در فرخشهر از میدان انقلاب به سمت میدان بسیج تا مسجد جامع، سورشجان از بلوار انقلاب به سمت گلزار مطهر شهداء،هفشجان از مسجد جامع به سمت میدان امام حسین(ع) و طاقانک از چهارراه ولی‌عصر (عج) به سمت گلزار مطهر شهداء برگزار می شود.
گرجی افزود: این راهپیمایی در شهر کیان از میدان معلم به سمت گلزار مطهر شهداء،نافچ از میدان امام حسین(ع) به سمت گلزار مطهر شهداء، سودجان از مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت گلزار مطهر شهداء، هارونی از میدان امام حسین(ع) به سمت گلزار شهداء اجرا می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان افزود: در لردگان از چهارراه بسیج به سمت مصلای اولی‌الامر ،در آلونی از میدان امام حسین (ع) به سمت دبیرستان ارشاد،مال خلیفه از سه راهی آموزش و پرورش به سمت گلزار مطهر شهداء ،منچ از گلزار مطهر شهداء به سمت دبیرستان شبانه روزی شهید بهشتی، رودشت از چهارراه معلّم به سمت میدان بسیج برگزار می شود.
وی یادآور شد: راهپیمایی 22بهمن ماه در بروجن از میدان آزادی به سمت گلزار مطهر شهداء،بلداجی از میدان انقلاب به سمت گلزار مطهر شهداء ،گندمان از میدان معلم به سمت گلزار مطهر شهداء،
فرادنبه از مقابل بسیج حوزه امام سجاد به سمت گلزار مطهر شهداء،سفید دشت از مقابل مسجد جامع به سمت گلزار مطهر شهداء و شهر نقنه از میدان امام خمینی(ره) به سمت امامزاده میرحیدرشاه (ع) برگزار می شود.
به گفته وی، این راهپیمایی در فارسان از میدان امام خمینی (ره) به سمت خیابان شهید داوودی به سمت میدان 22 بهمن،جونقان از مقابل مسجدالنبی (ص) به سمت مسجد زینب کبری (س)،
باباحیدر از میدان نیایش به سمت گلزار مطهر شهداء،پردنجان از مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت گلزار مطهر شهداء چلیچه از مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت امامزاده سیّد سعید و گوجان از مقابل دبیرستان مهدیه به سمت گلزار مطهر شهداء برگزار می شود.
گرجی گفت: در اردل از ابتدای بلوار شهداء به سمت گلزار مطهر شهداء،میانکوه- سرخون از سرچشمه به سمت گلزار مطهر شهداء، دشتک از مقابل پایگاه مقاومت بسیج تا گلزار مطهر شهداء و
کاج از مقابل مسجد امام حسین (ع) به سمت گلزار مطهر شهداء اجرایی خواهد شد.
به گفته وی،راهپیمایی جشن انقلاب در چلگرد کوهرنگ از مقابل مسجد جامع به سمت سه راهی فرمانداری،صمصامی از مقابل بخشداری به سمت روستای بهمن آباد، بازفت از مقابل بخشداری به سمت روستای چم قلعه برگزار می شود.
گرجی اظهار کرد: در شلمزار نیز از مقابل مسجد ابوالفضل العباس (ع) به سمت مسجد امام حسین(ع)،ناغان از میدان نماز به سمت دبیرستان دخترانه نرجس،گهرو از مقابل مسجد جامع به سمت مسجد علی‌ابن‌ابیطالب (ع) و دستناء از چهارراه فارابی به سمت حسینیه صاحب‌الزّمان (عج)برگزار می شود.
وی افزود: در شهر بن نیز از مقابل مسجد جامع به سمت گلزار مطهر شهدا و وردنجان از مقابل مسجد جامع به سمت گلزار مطهر شهداء راهپیمایی با حضور مردم اجرا می شود.
به گفته وی، راهپیمایی در سامان از میدان بسیج به سمت حسینیه صاحب الزّمان (عج) با حضور اقشار مردم برگزار می شود.
همزمان با دهه فجر امسال 5هزار برنامه اجرا و 250طرح عمرانی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری بهره برداری شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار