معاون وزیر صنعت:
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون وزیر صنعت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: باید اقدامی انجام شود تا محصولات صنعت خودروسازی از نظر طراحی و قیمت تمام شده قابل رقابت باشند که برای تحقق این امر لازم است خودروسازان تشویق به عقد قرار داد با صاحبان برند در دنیا شوند.
کد خبر: ۵۶۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 08 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- منصور معظمی اظهار کرد: در صنعت دفاعی یک مدیریت ثابت، عزم جدی و حمایت گسترده موجب شد تا این صنعت به یک بلوغ نسبی قابل توجه برسد به نحوی که امروز یک حجم قابل توجه از محصولات دفاعی کشور، صادر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در صنعت خودروسازی به دلیل اینکه حمایت در حد صنایع دفاعی نبود و تغییر مدیریت‌ها و سیاست‌ها منجر به صادرات محصولات خودرو نشده است، افزود: این صنعت می‌تواند ادامه حیات دهد و صادرات‌گرا باشد اما اکنون محصولات صنعت خودرو این گونه نیستند.
معظمی ادامه داد: باید اقدامی انجام شود تا محصولات صنعت خودروسازی از نظر طراحی و قیمت تمام شده قابل رقابت باشند که برای تحقق این امر لازم است خودروسازان تشویق به عقد قرار داد با صاحبان برند در دنیا شوند.
وی خاطرنشان کرد: اجبار شده تا خودروسازان در تمام قراردادهای بسته شده خود، 30 درصد محصولات خویش را صادراتی کنند که تصورمی‌شود اجرای این سیاست موجب می‌شود صنعت خودروسازی کشور حرکت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار