به مناسبت ایام‌الله دهه فجر صورت گرفت
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طرح هادی روستای سرتشنیز افتتاح شد.
کد خبر: ۵۶۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 07 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سهراب رئیسی از افتتاح طرح هادی روستای سرتشنیز خبر داد و اظهار کرد: حدود 4 هزار نفر از اهالی این روستا از خدمات طرح هادی بهره‌مند شدند.
وی با اشاره به اینکه طرح هادی در این روستا در سال 1387 به تصویب رسید، افزود: این طرح تاکنون در قالب چند فاز با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 555 میلیون ریال اجرا شده است. 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح تاکنون معابر این روستا به میزان 32 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت، همچنین یک هزار و 800 متر جوی و جداول، 200 متر کانال سنگی و پارک محله‌ای به مساحت 4 هزار و 100 متر مربع احداث شده است.
رئیسی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این روستا تا کنون 247 فقره تسهیلات بهسازی، بازسازی و تعمیر مسکن با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 785 میلیون تومان ارائه کرده، همچنین  163 قطعه زمین به متقاضیان واجدالشرایط واگذار و تعداد 431 فقره سند مالکیت با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک صادر کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار