رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه اکنون در کشور مشکلاتی وجود دارد اما این به معنای فاسد بودن نظام نیست، تصریح کرد: نظام مبتنی بر ارزش‌های دینی است اما دشمن سعی دارد این نظام را فاسد جلوه دهد.
کد خبر: ۵۶۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 07 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در جشن تبیین مبانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی استان، اظهار کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی موسی‌گونه توانست بت‌های زمان خویش را بشکند و نه تنها ملت ایران بلکه تمام آزادگان جهان را متحول کرد.
وی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تبریک ایام‌الله دهه فجر، افزود: امام خمینی مستکبران جهان را به زیر کشید.
حجت‌الاسلام محمودی تصریح کرد: تحمیل هشت سال جنگ، 17 هزار شهید ترور و شهادت بهترین جوانان ایران در راه کشور از جنایت‌های دشمنان کشور است.
وی بیان کرد: امروز شعار امام در سایر کشورهای جهان همچون نیجریه و یمن شنیده می‌شود.
حجت‌الاسلام محمودی گفت: دشمن حتی یک دقیقه بیکار نمی‌نشیند و اکنون بیش از 2500 شبکه ماهواره‌ای بر علیه ارزش‌های اخلاقی، دینی، فرهنگی و... فعالیت دارند و کشور را مورد بمباران تبلیغاتی قرار داده‌اند.
وی با بیان اینکه دشمن عفت زنان و غیرت مردان را مورد هدف قرار داده است، ادامه داد: این جنگ است و دشمن شمشیر را بر علیه ارزش‌های انقلاب از رو بسته است.
حجت‌الاسلام محمودی تاکیدکرد: پس از فتنه 88 چند هدف توسط آمریکایی‌ها دنبال شد که یکی از آنان تضعیف روحیه انقلاب‌گری است.
وی با اشاره به اینکه آمریکا زمانی که در اوج قدرت بود امام خمینی (ره )فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اضافه کرد: بنیانگذار انقلاب بر دفاع از کوخ نشینان در مقابل کاخ نشینان پافشاری می‌کرد اما دشمن سعی دارد با آلوده کردن افراد به مظاهر دنیا، ارزش‌های دینی را از افراد بگیرد.
حجت‌الاسلام محمودی با بیان اینکه اکنون در کشور مشکلاتی وجود دارد اما این به معنای فاسد بودن نظام نیست، تصریح کرد: نظام مبتنی بر ارزش‌های دینی است اما دشمن سعی دارد این نظام را فاسد جلوه دهد.
وی ادامه داد: باید با مدیران فاسد در کشور برخورد شود به دلیل اینکه وجود چنین افرادی، امید جوانان را ناامید می‌کند و لازم است در مراکز قضایی با قدرت با فساد برخورد شود تا همگان قدرت نظام را نیز ببینند.
حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به اینکه باید از حجاب و چادر زنان دفاع کرد، افزود: متولیان فرهنگ مصوبات مربوط به حجاب را عملی کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری شورای عالی فضای مجازی را تشکیل دادند، گفت: امروز دشمن در فضای مجازی ارزش‌های انقلاب مورد هدف قرار داده است به نحوی که در فتنه اخیر 150 هزار پست و 25 هزار کانال فعالیت کردند.
حجت‌الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: دشمن در نظر دارد با فاسد نمایی، فاسد سازی و بکارگیری شبکه مجازی به انقلاب صدمه بزند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار