تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختیاری از دستگيري مامور قلابي و دو نفر از هم دستانش توسط ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان شهركرد خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 06 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از پايگاه خبري پليس استان، سردار غلامعباس غلامزاده در تشريح جزئیات اين خبر اظهار کرد: در پي تماس تلفني يكي از شهروندان به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر اينكه فردي كه خود را مامور پليس مبارزه با مواد مخدر معرفي كرده قصد بازرسي از منزل وي را دارد موضوع در دستور كار ماموران فرماندهي انتظامي بخش لاران قرار گرفت.
وی افزود: پس از هماهنگي با مقام قضایي ماموران فرد مورد نظر و دو نفر از هم دستانش را شناسايي و خودروي آنان متوقف کردند، که یکی از آن‌ها خود را از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر معرفي كرد و اعلام کرده بود در کلانتري 16 منظريه مشغول به خدمت است.
غلامزاده خاطرنشان کرد: با توجه به استعلام به عمل آمده مشخص شد نامبردگان جعل عنوان كرده‌اند و از آنان تصاوير بسيار زيادي از جمله عکس سرتيپي، عکس سرهنگي با خودروي فرماندهي، عکس با مقامات لشکري و کشوري، چندين تصوير با لباس گروهک تروريستي داعش و کارت شناسايي داعش، پاسپورت کشور عراق، چندين حکم ورود به منزل و مخفيگاه و جلب چندين نامه آرم‌دار ناجا از کلانتري‌هاي مختلف از جمله 16 منظريه و کلانتري اصفهان و .... کشف شد.
 فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در پايان با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضايي گفت: همه ماموران دولتي در زمان اجراي ماموریت‌هاي خود در صورت در خواست شهروندان و حتي بدون درخواست فرد مکلف به ارائه کارت شناسايي خود هستند ليکن ماموران قلابي به راههاي مختلف از ارائه کارت شناسايي و يا حکم قضايي طفره و در صورت جعل آن نيز فرصت مطالعه دقيق کارت و يا حکم را از قربانيان خود مي گيرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار