رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری گفت: این ستاد برای خبرنگاران، عکاسان، مسؤولان سایت‌های خبری و روابط عمومی‌هایی که قصد پوشش خبری راهپیمایی 22 بهمن را دارند، کارت خبرنگاری صادر می‌کند.
کد خبر: ۵۶۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 06 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد، علی گرجی در جلسه با عوامل امنیتی راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بنا بر مصوبات جلسه ویژه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، برای همه خبرنگاران، عکاسان، مسؤولان سایت‌های خبری- تحلیلی و روابط عمومی‌هایی که پایگاه خبری دارند، کارت خبرنگاری صادر می‌شود.
وی صدور کارت را به‌منظور شناسایی، معرفی، حمایت‌های حقوقی و پشتیبانی در طول مسیر راهپیمایی برای فعالان رسانه‌ای چهارمحال و بختیاری ضروری دانست و افزود: این کارت، علاوه بر مجوز مصاحبه اختصاصی و عکاسی از مردم در محل‌های تعیین‌شده، مجوز ورود به مکان‌های پیش‌بینی شده برای خبرنگاران و همکاری نهادهای مرتبط و مصاحبه‌های اختصاصی را نیز فراهم می‌آورد.
رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری نقش اصحاب رسانه و مطبوعات در انعکاس حضور پرشور مردم در راهپیمایی را بی‌بدیل خواند و تصریح کرد: خبرنگاران مهم‌ترین عناصر ثبت صحنه‌های زیبا و باشکوه حماسه‌آفرینی مردم در صحنه هستند.
گرجی تاکید کرد:خبرنگاران و عکاسان چهارمحال و بختیاری و همه افرادی که قصد انجام مصاحبه اختصاصی و تصویربرداری با دوربین‌های حرفه‌ای را دارند ملزم به تهیه کارت خبرنگاری هستند و در صورت عدم دریافت کارت و برخورد انتظامات، هیچگونه مسؤولیتی متوجه ستاد دهه فجر استان نخواهد بود.
وی از طراحی کارت‌های جدید برای خبرنگاران راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و عنوان کرد: این کارت شامل دو قسمت است، یک قسمت آن در پایان راهپیمایی باید به روابط عمومی ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری تحویل داده شود تا پس از جمع‌آوری و شناسایی خبرنگاران و عکاسانی که در راهپیمایی حضور داشتند، طی مراسمی از آنان تقدیر به‌عمل آید و یک قسمت دیگر نیز نزد خبرنگاران باقی می‌ماند.
گفتنی است از روز سه‌شنبه 17 الی پنجشنبه 19بهمن 1396، در وقت اداری، خبرنگاران و عکاسان چهارمحال و بختیاری می‌توانند با به همراه داشتن (معرفینامه از رسانه متبوع، یک قطعه عکس 4*3 و  کارت شناسایی) به ستاد دهه فجر استان واقع در شهرکرد- میدان امام حسین(ع)- کوی فرهنگیان- مجتمع ادارات- خیابان پیروزی- نبش خیابان پیروزی- روابط عمومی مراجعه و کارت‌های خود را دریافت نمایند.
همچنین شماره تلفن 32244010 پاسخگوی سؤالات احتمالی خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار