امام جمعه شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران و مسئولان و اعضای هیئت علمی بر مسائل مختلف دانشجوها بحث کنند و با انتقال تجربه‌ها یک فضای تمام عیار تکاملی و انسان‌ساز در دانشگاه به وجود آورند.
کد خبر: ۵۶۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 05 February 2018
به‌‎گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار هیئت رئیسه و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور استان، اظهار کرد: تحصیل حدود هشت‌هزار دانشجو در واحدهای مختلف پیام‌نور استان سرمایه بزرگی است.
وی افزود: دوران دانشجویی دوران اثرپذیری است و دانشجو از محیط دانشگاه تاثیرات زیادی می‌گیرد البته اگر اهل مراقبت باشد از همه چیز می‌تواند درس بگیرد.
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: مسئولان باید از این ظرفیت دانشجویان استفاده کنند و مراقب باشند که چه چیزی درس می‌دهند و چه خوراک فکری به دانشجو می‌دهند. این محتوایی که به دانشجوها داده می‌شود همان چیزی است که روز قیامت باید پاسخگو بود ولی متاسفانه در کلان دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش این مسائل مورد غفلت است.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به منطقه‌ای شدن دانشگاه‌های پیام نور در کشور، عنوان کرد: استقلال یک امر مثبت است و اگر واسطه‌ها ایجاد شود به همان میزان شاهد کاهش خدمات خواهیم بود.
وی ادامه داد: مدیران و مسئولان و اعضای هیئت علمی بر مسائل مختلف دانشجوها بحث کنند و با انتقال تجربه‌ها یک فضای تمام عیار تکاملی و انسان‌ساز در دانشگاه به وجود آورند.
امام جمعه شهرکرد با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و تبریک دهه فجر، افزود: حضرت زهرا(س) یک کوثری است که هر مقدار ما برای شناخت ایشان تلاش کنیم زوایای محدودی را شناخته‌ایم.
امام جمعه شهرکرد گفت: انقلاب اسلامی انفجار نور بود و نباید بگذاریم گرد و غبار بگیرد و هر روز بیشتر دفن شود باید از چهره انقلاب غبار زدایی کنیم که این غبارزدایی هم به تبیین است هم به عمل.
در ادامه سرپرست دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلا ب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره مجاهدت مردم به رهبری امام خمینی (ره) در راه برپایی حکومت دینی بود و بدین‌سان سر منشاء تحول فکری و اعتقادی جهان بوده است.
علیرضا آبرود با اشاره به وجود 72 انجمن فعال فرهنگی – دانشجویی، 81 کانون فرهنگی، 11 تشکل دانشجویی و 32 نشریه فعال دانشجویی در دانشگاه‌های پیام‌نور استان، تصریح کرد: در سال جاری 24 کرسی آزاد اندیشی در مراکز پیام‌نور استان برگزار شده است.
وی همچنین کسب 12 مقام برتر توسط انجمن‌های علمی، کسب مقام سوم در مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور کشور را از دیگر موفقیت‌های دانشجویان مراکز پیام‌نور استان برشمرد.
وی در پایان با اشاره به احداث مسجد خیری در مرکز پیام‌نور شهرکرد، گفت: ساخت این مسجد به پیشرفت 30 درصدی رسیده است.
در حال حاضر دانشگاه‌های پیام نور استان دارای 86 عضو هیات علمی، 200 کارمند، 600 استاد مدعو و هشت‌هزار دانشجو است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار